The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς οι μηχανές online booking ξεπέρασαν τη Google

Νικόλας Γρηγορίου


Έχουμε μπει για τα καλά στο καλοκαίρι του 2014 και οι εν δυνάμει τουρίστες/παραθεριστές βρίσκονται στη κορυφή του γολγοθά της αναζήτησης ξενοδοχείων και καταλυμάτων εν όψει των καλοκαιρινών αδειών.

Η συγκεκριμένη αναζήτηση έχει περάσει από πολλά σταδια όσον αφορά την ψηφιακή της μορφή τα τελευταία 20 χρόνια. To online booking μπορεί να άργησε να γίνει κομμάτι τις ψηφιακής ζωής μας, αλλά δεν μπορεί κανείς πλέον να σκεφτεί ότι θα κλείσει δωμάτιο σε κάποιο ξενοδοχείο χωρίς να μπει στο ίντερνετ, είτε για να κλείσει δωμάτια online είτε για να ψάξει για φωτογραφίες ξενοδοχείων και των δωματίων τους. Και εδώ έγκειται η μεγάλη αλλαγή που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια.

Παλιότερα ξεκινούσαμε την αναζήτηση μας ψάχνοντας στο Google όρους όπως «ξενοδοχεία στο Χ νησί» και συνεχίζαμε επιλέγοντας από τα αποτελέσματα εκείνα τα ξενοδοχεία που είχαν website και κατ’ επέκταση κυρίως φωτογραφίες και σε δεύτερο επίπεδο τιμές. Στη συνέχεια τηλεφωνούσαμε στα ξενοδοχεία που μας ενδιέφεραν για περισσότερες πληροφορίες και κλείναμε δωμάτια τηλεφωνικά.

Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει. Όλο και περισσότερος κόσμος αντιλαμβάνεται την δυναμική των online booking sites και πηγαίνει απευθείας σε αυτά παρακάμπτοντας το Google και την πολύωρη αναζήτηση (πόσω μάλλον τον χρόνο που γλυτώνει από το να υπολογίζει κόστη και να κάνει συγκρίσεις, κάτι που πλέον επωμίζονται τα συγκεκριμένα sites). Αυτό καταδεικνύουν και τα παρακάτω αποτελέσματα από το Google Trends. Ενώ οι αναζητήσεις του όρου «ξενοδοχεία» παρουσιάζουν σταθερή μείωση μέσα στην τελευταία δεκαετία, οι αναζητήσεις για συγκεκριμένα online booking sites ανεβαίνουν με αυξητικούς ρυθμούς.

hotels

Πηγή: google.com/trends

 

bookingcom

Πηγή: google.com/trends

Και άπαξ και ένας χρήστης μείνει ικανοποιημένος από ένα τέτοιο site, δεν θα το ξαναψάξει στο Google την επόμενη φορά που θα το χρειαστεί, αλλά θα πάει απευθείας στην σελίδα, παρακάμπτοντας ουσιαστικά το Google και αχρηστεύοντας εν κατακλείδι τις SEO/SEM προσπάθειες όσων προσπαθούν να «κλέψουν» επισκέπτες από τους leaders του κλάδου, οι οποίοι έχουν ήδη κτίσει το πολυπόθητο awareness και επενδύουν πλέον στο σωστό customer support/public relations μέσα από τα social media και τα λοιπά digital marketing εργαλεία (original content, comments, testimonials κλπ).

Advertising · Online Marketing

google · hotels · online booking · roi

Νικόλας Γρηγορίου

Ο Νικόλας κατά δήλωσή του είναι online από το 1994 και γι αυτό το λόγο δεν εντυπωσιάζεται εύκολα. Στον ελεύθερό του χρόνο είναι Account Manager στη Socialab.

Recently Published

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

»

Πώς να χρησιμοποιείς αποτελεσματικά τα keywords στο blogging!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο