X
    Categories: Social Media

Online Supermarkets

Την αρχή με τα online supermarkets κάναμε επιτέλους σαν χώρα με το νέο CareMarket της Carrefour – Μαρινόπουλος.

Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά σκοπεύω να το κάνω. Αλλά για μένα -που είμαι περίεργος με τέτοια- το ότι δεν έχει ασχοληθεί άνθρωπος του Internet με το κατάστημα φαίνεται στο ότι ενώ το supermarket έχει βγει 3 μέρες στον αέρα, δε λειτουργεί ακόμα το caremarket.gr (χωρίς το www.)

Στο μεταξύ όμως διάβασα στο Daily Fax χθες πως η αποστολή είναι δωρεάν για παραγγελίες 150 ευρώ και άνω, το οποίο το θεωρώ υπερβολικό σαν ποσό. Αυτό μπορεί να είναι γιατί δε βγαίνανε τα νούμερα στο business plan διαφορετικά, αλλά επικοινωνιακά το θεωρώ κακό.

Επίσης κακό θεωρώ πως όλα τα προϊόντα έχουν ονόματα με κεφαλαία, όπως βγαίουν από το ERP.

Προς το παρόν τους παίρνει να τα κάνουν αυτά  γιατί απευθύνονται στους innovators σε αυτή την αγορά που τα συγχωρούν αυτά, ελλείψει ανταγωνισμού.

Όμως, αυτό που ενδιαφέρει να σχολιάσω περισσότερο είναι το ότι αν έχετε προϊόν σε ράφι του supermarket τώρα είναι η περίοδος να επενδύσετε ό,τι έχετε στο να κερδίσετε τα δεδομένα των χρηστών σας. Αν δεν τους κερδίσετε τώρα, χάνετε ένα μεγάλο σημείο επαφής με τον καταναλωτή τη στιγμή του decision making στο ράφι.

Και ιδού το γιατί:

Η επικράτηση του e-supermarkets (που έρχεται) σημαίνει πως το brand switching θα γίνει δύσκολο, παρά μόνο αν πρόκειται για κάποια μεγάλη προσφορά.

Στο e-supermarket τις όποιες ενέργειες BTL κάνατε για να αυξήσετε μερίδιο αγοράς ή ειδικές συσκευασίες και τέτοια τα ξεχνάτε, γιατί πλέον ο χρήστης θα βλέπει μια στάνταρ συσκευασία στο website, αφού οι retailers δε θα φωτογραφίζουν την κάθε συσκευασία που βγάζετε. Πολύ πιθανό να έχουν μια στάνταρ συσκευασία φωτογραφημένη, ακόμα κι αν έχετε διαφορετικά μεγέθη.

Επίσης, η αγορά θα γυρίσει στα πιο οικονομικά προϊόντα, αφού οι αγορές που γίνονται από το Internet έχουν μεγαλύτερο κριτήριο price comparison απ’ ότι στο supermarket.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Καλά, το ότι δεν παίζει χωρίς www, δεν είναι απαραίτητο ότι θα φτιάξει και ποτέ.

    Παράδειγμα :

    http://germanos.gr/
    http://e-germanos.gr/

    Τα 150 ευρώ ελάχιστη παραγγελία, είναι όντως υπερβολικό νούμερρο.

    Congrats για το post.

  • Όντως από πλευρά e-Supermarkets είμαστε αρκετά πίσω. Υπήρχε εδώ και 1 χρόνο (ίσως και παραπάνω, πριν 1 χρόνο το πρόσεξα εγώ) και του Βερόπουλου (www.veropoulos.gr/eshop/) αλλά αν το caremarket σου φάνηκε τραγικό που να δεις αυτό. Μιλάμε βγήκε από εποχή HTML1

  • Φωτογραφίες χάλι μαύρο (καλά, οι προμηθευτές δεν τους δίνουν καλύτερες;), περιγραφές που δεν υπάρχουν (στην κυριολεξία, όχι με την καλή έννοια) και τιμές... που δεν συμβαδίζουν και τόσο με τη νομοθεσία η οποία λέει ότι πρέπει να αναφέρεις και τιμή ανά κοινό παρονομαστή (π.χ. ανά κιλό). Δεν μπορείς να συγκρίνεις προϊόντα (αλλά να συγκρίνεις τί, όταν δεν έχουν καν ανεβάσει περιγραφές). Αισθητικά είναι εντελώς τραγικό.

    Πάντως φαίνεται να έβγαλαν το ελάχιστο ποσό παραγγελίας για δωρεάν παράδοση.

  • (κενή απάντηση γιατί ξέχασα να κάνω κλικ στο follow πριν..)

This website uses cookies.