X

Premium Display vs Standard Display


Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόσο περισσότερο πληρώνετε το Premium Display γι’ αυτό το… Premiumness;

Κάνοντας μια γρήγορη σύγκριση, και χωρίς να σας δώσουμε την εισαγωγή με τον προπονητή και τους δρομείς όπως κάναμε την προηγούμενη φορά, και βλέποντάς το από άποψη απόδοσης με οποιαδήποτε ποσοτικά KPIs, έχουμε:

  • μεγαλύτερο κόστος δημιουργικού / παραγωγής
  • μεγαλύτερη επιστροφή μεταξύ media shop και publisher, άρα μικρότερο όφελος για το διαφημιζόμενο
  • μεγαλύτερο κόστος συντήρησης του premium δικτύου γιατί ελάχιστοι διαφημίζονται σε αυτό, σε σχέση με τα πιο κοινά μέσα, κατ’ εξοχήν μικρότερη αποτελεσματικότητα όταν συγκρίνεις ευρώ προς ευρώ.
  • μικρότερο engagement από τη landing page και μετά, αν το premiun display τυχαίνει να είναι και λίγο επιθετικούλι, καθώς ο χρήστης μπορεί πολύ εύκολα να
    • έκανε είτε mis-click (δεν ήθελε να πατήσει στη διαφήμιση για τον καφέ σας, το X έψαχνε ο άνθρωπος για να την κλείσει),
    • είτε να έκανε όντως click αλλά περισσότερο απλά να δει τι θα δει στη landing page και μετά να την κλείσει χωρίς να ασχοληθεί ιδιαίτερα

Δε λέω, είναι πολύ όμορφο το Premium Display, σε όποια πλατφόρμα κι αν γίνεται αυτό, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι δεν αγοράζουμε 30άρι TVC ή καταχώρηση σε σελίδα για να συγκρίνουμε μόνο το δημιουργικό.

Αγοράζουμε digital και αυτό σημαίνει πως όλα είναι δυνατά, αρκεί να είστε έτοιμοι να δώσετε πολλά για να πάρετε λίγα.

 

 

 

Performance Team: Η ομάδα Performance της Socialab έχει σαν σκοπό να φέρει τα καλύτερα δυνατά hard KPIs σε κάθε καμπάνια: πωλήσεις, leads, εγγραφές και business objectives.

This website uses cookies.