X

Νέο PS4 και digital διαφήμιση: Think BIG!

Παίζεις το αγαπημένο σου first-person shooter. Μπαίνεις σε μια δύσκολη αποστολή και σε μια μάχη τραυματίζεσαι. Βρίσκεις καταφύγιο για να φας κάτι γρήγορο που θα σου δώσει ενέργεια. Έχεις πάνω σου μόνο μια μπάρα δημητριακών (branded). Ενώ την απολαμβάνεις, το μυαλό σου πάει για μια στιγμή στην οικογένειά σου πίσω στον πολιτισμό. Στην οθόνη σου βλέπεις μια ξεθωριασμένη φωτογραφία από την πραγματική σου οικογένεια. Παίρνεις θάρρος και ξαναβγαίνεις στη μάχη.

Και όταν τελειώσεις το παιχνίδι, σε περιμένει ένα κουπόνι στο κινητό σου για να αγοράσεις αυτή την ίδια μπάρα δημητριακών στο supermarket της γειτονιάς σου.

Δε γίνονται αυτά, σωστά; Πάμε λοιπόν σε κάτι άλλο.

Κυκλοφόρησε το νέο PS4 και πρώτη φορά το είδα εγώ στην εκπομπή του Jimmy Fallon την Πέμπτη το βράδυ. Αν δεν το έχετε δει, αξίζει το χρόνο σας το video.

Για μένα όμως δεν είναι τα καταπληκτικά πράγματα που μπορεί να κάνει το hardware τώρα, όσο αυτά που θα κληθεί να κάνει αυτή ή μια άλλη πλατφόρμα με αυτές και περισσότερες δνατότητες η οποία θα είναι always on.

Για φανταστείτε με αυτά τα λίγα που βλέπουμε τώρα πόσο εύκολο θα είναι να βλέπεις διαδραστική διαφήμιση η οποία σε απομονώνει σαν visual και σε τοποθετεί μπροστά από τον ταξιδιωτικό προορισμό που προωθεί, π.χ. το  Taj Mahal.

Ή σου παίρνει το πρόσωπο live και το βάζει πάνω σε ένα δύτη που βρίσκεται στα κοράλια στις Μαλδίβες. Ή σε βάζει να δειπνείς μέσα στο Buckingham και από δίπλα η βασίλισσα της Αγγλίας να σου τσιμπάει από το πιάτο σου.

Και σύντομα τις διαφημίσεις αυτές μπορεί να τις βλέπεις σε παιχνίδια που κατεβάζεις δωρεάν από το εκάστοτε app store / play store. Πόσο γρήγορα, θα γίνουν οι διαφημίσεις όχι κάτι που βλέπεις αλλά κάτι που βιώνεις;

Και για να μην μένουμε στα εύκολα: Αν οι διαφημίσεις μπορούν να έχουν τοπικά πρόσβαση σε videos της οικογένειάς σου φαντάσου πόσο custom μπορεί να σου παρουσιάσουν μια διαφήμιση.

Τώρα που είδες το video, ξαναδιάβασε την πρώτη παράγραφο του κειμένου. Πόσο μακριά σου φαινόταν κάτι τέτοιο πριν δεις το τι κάνει το PS4 και πόσο μακριά σου φαίνεται τώρα;

Εμείς το λέμε, αν δεν κάνεις digital τώρα και δεν μετράς τα αποτελέσματά σου, θα μείνεις πολύ πίσω μετά.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Μπα... θα διαφωνήσω :)

    Ωραία σαν gimmicks, αλλά:

    -αγόρασα ποτέ κάτι επειδή υπήρχαν brander power-ups στον Amstrad CPC464 μου; Δεν θα το έλεγα.

    -συνδιαστικά κανάλια=win, συνήθως, αλλά προτιμώ να έχω το κουπόνι όποτε και όπου εγώ θέλω, γιατί να πρέπει να παίξω το παιχνίδι, ή γιατί το να έχω παίξει το παιχνίδι θα με κάνει να δω πιο θετικά το κουπόνι; Άσε που μάλλον θα τσαντιστώ από το tracking.

    -η φάτσα μου και η οικογένειά μου στο παιχνίδι; Thanks, but no thanks. Μήπως να βγάλουμε και το Casablanca με ένθεση της φάτσας μου πάνω από τον Μπόγκαρτ; Παιχνίδια παίζεις για να "πας" κάπου αλλού, όχι για να με ξεπετάει στην πραγματικότητα (άσε που η τεχνολογία χρησιμοποιήθηκε πριν 30 χρόνια περίπου αν δεν κάνω λάθος) (και απέτυχε μόλις έφυγε το novelty factor).

    -γιατί να με ενδιαφέρει η διαδραστική (που δεν είναι, αλλά τέλος πάντων) διαφήμιση; Γιατί το να δω την ομορφιά μου μπροστά από το Taj Mahal θα με κάνει να θέλω να πάω περισσότερο;

    Όχι ότι δεν θα υπάρξουν εφαρμογές, και όσα έγραψες πλάκα έχουν, αλλά στην τελική... πολλές φορές έχουν προσπαθήσει να προωθήσουν τη διαφήμιση μέσω της τεχνολογίας, αλλά έχουν αποτύχει, περισσότερο λόγω σπασμοδικών κινήσεων εντυπωσιασμού.

    Πάω να παίξω Deadfall Adventures τώρα - και το τελευταίο που ελπίζω είναι να δω τον εαυτό μου σε ρόλο Indiana Jones ή τη γυναίκα μου (ελπίζω να μην το διαβάζει) στη θέση της κοκκινομάλας συμπρωταγωνίστριας!

    Θ

    ΥΓ Πραγματικά πάντως ανυπομονώ να δω πώς θα χρησιμοποιήσουν όλη αυτή την τεχνολογία...

This website uses cookies.