Αυτό το συμπέρασμα βγάζω και ως καταναλωτής και ως γκατζετάκιας αλλά και ως ερευνητής όταν διαβάζω άρθρα σαν κι αυτό στην iMediaConnection.
Το άρθρο αναφέρει ξεκάθαρα πως ένα 16% μόνο των καταναλωτών (το 35% ενός υποσυνόλου που αντιστοιχεί στο 45% του κοινού) στο San Francisco ήξερε πώς να χρησιμοποιήσει το QR Code. Και τονίζω το San Franscisco καθώς είναι η Μέκκα του ιντερνετικού πολιτισμού, ο κόσμος εκεί έχει πολύ περισσότερα smartphones απ’ ότι στην Ελλάδα. Σα χώρα νομίζω έχουμε ένα penetration των smartphones περίπου στο 20% και σίγουρα πολύ λιγότεροι χρήστες είναι εκείνοι που γνωρίζουν για το QR code, γνωρίζουν πώς να το χρησιμοποιούν, έχουν εγκατεστημένο σχετικό application και τελικά είναι διατεθιμένοι να το αξιοποιήσουν.
Αν θέλετε να τους πάτε στο mobile site σας, γιατί να μην τους διαφημίσετε απλά το m.YouBrand.gr;
View Comments (0)
Δεν νομίζω Γιώργο ότι πεθαίνουν τα QR. Απλά δεν έχουν ενηλικιωθεί ακόμα. Μιλάω για την Ευρώπη (Για Αμερική δεν γνωρίζω, αν και βλέπω ότι ασχολούνται με το θέμα στα post τους). Από την άλλη στην ανατολική πλευρά του πλανήτη έχουν μία λατρεία και στηρίζουν μεγάλες επιχειρηματικές κινήσεις πάνω στα QR όπως στην περίπτωση της Tesco http://internetmarketingblog.gr/2011/06/29/qr-codes-xrisi-gia-agores-apo-eikoniko-katastima/
Τώρα στην πρότασή σου για τα mobile sites (m.yourbrand,gr) είναι μια καλή λύση για την Ελληνική αγορά που δεν γνωρίζουν σε μεγάλη έκταση τα QR.Υπάρχει όμως και μία άλλη διάσταση. Η χρήση των qr δεν είναι μόνο για να μπει στο site κάποιος που το σκανάρει. Μπορεί να κάνει και πιο πολύπλοκα tasks όπως να κάνει download ένα αρχείο, μία εφαρμογή κλπ ή να γίνει liker, follower κλπ. Ενέργειες που απαιτούν πολλά κλικ από το χρήστη σε μικρή οθόνη και στο δρόμο. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι πιο χρήσιμα τα qr που πιστεύω πως οι χρήστες σταδιακά θα μάθουν και θα χρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους
Γειά σου Βασίλη. Ναι, αφενός μιλάω για τη Δύση. Το QR code χρησιμοποιείται εδώ και 20 χρόνια στην Ανατολή αλλά σε b2b περιβάλλον κυρίως. Από εκεί και πέρα δε λέω ότι δεν έχει εφαρμογή, απλά λέω ότι αποτελεί novelty, είναι περιορισμένης χρήσης και άσχετα με το αν το προωθούν τα brands τελικά δεν τα αξιοποιούν μαζικά οι χρήστες.