X

The Angry Birds Case Study

Το Angry Birds είναι ένα παιχνίδι που έκανε το πρώτο του λανσάρισμα πριν από περίπου δυο χρόνια, το Δεκέμβριο του 2009.

Προσφατα, ο Wibe Wagemans, senior vice president of brand advertising and analytics της φινλανδικής εταιρείας Rovio που το δημιούργησε ανέφερε πως πρόκειται για το γρηγορότερα αναπτυσσόμενο brand στην ιστορία.

Και μπορεί να έχει δίκιο, καθώς σε 18 μήνες το παιχνίδι κατάφερε να έχει πάνω από 1.000.000 downloads την ημέρα. Πόσα brands είναι αυτά που προσθέτουν τόσους νέους πελάτες σε μια μέρα;

Τι σχέση έχει το Angry Birds με τα social media και το online marketing, σας ακούω να ρωτάτε;

Έχει και μάλιστα μεγάλη.

Η Rovio κατάφερε με το Angry Birds να δημιουργήσει ένα καταπληκτικό προϊόν. Δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το κλασικό μονοπάτι των Paid μετά των Owned και στο τέλος των Earned media. Το προϊόν ήταν τόσο καλό από μόνο του που έκανε το κοινό να ασχοληθεί μαζί του και έτσι γρήγορα χτίστηκε τρομερό Word of Mouth τόσο online όσο και offline.

Αν λοιπόν αναζητάτε τον καλύτερο τρόπο να έχετε επιτυχία στα social media, ο καλύτερος τρόπος είναι να έχετε καταπληκτικό προϊόν. Έτσι το κάνει η Apple, έτσι το έκανε η Pixar, έτσι το κάνει η Rovio και πολλές άλλες εταιρείες στον τομέα τους.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.