X
    Categories: Social Media

Το είδατε το Get Satisfaction;

Το GetSatisfaction είναι ένα μοναδικό εργαλείο που επιτρέπει σε κάθε εταιρεία να εκσυγχρονιστεί σε ότι αφορά το feedback που παίρνει από τους πελάτες της.

Φανταστείτε μια εταιρεία με δεκάδες καταστήματα, εκατοντάδες υπαλλήλους και εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες.

Κάθε πελάτης έχει κάτι που θα ήθελε από την εταιρεία. Κάποιος θα ήθελε να επεκτείνουν τη σειρά προϊόντων Χ, άλλος θα ήθελε να δημιουργήσουν ένα newsletter ή ένα blog ώστε να ενημερώνεται για κάθε τους νέο, άλλος θέλει να τους χτυπήσει αλύπητα που ο λογαριασμός του δείχνει ακόμα να είναι ανεξόφλητος παρόλο που τον πλήρωσε επειδή το billing software έχει κάποιο bug (Στράτο, είμαστε μαζί σου).

Πώς μπορεί μια τόσο μεγάλη εταιρεία να οργανώσει όλα τα αιτήματα των χρηστών της, να τα κατηγοριοποιήσει, να τους δώσει την πρέπουσα σημασία ανάλογα με τον όγκο των αιτήσεων για κάθε αίτημα, αλλά και να τους απαντήσει;

Με το GetSatisfaction.

Οι πελάτες της κάθε εταιρείας βρίσκονται πιο μπροστά. Έχουν πράγματα τα οποία θα θέλανε να κάνει η εταιρεία, αλλά δεν τα κάνει γιατί δεν έχει οργανωθεί έτσι ώστε να γνωρίζει τι ζητάνε οι πελάτες της.

Συζητούσα το GS με κάποιους ανθρώπους. Όσοι εμπορεύονται προϊόντα που δεν έχουν καμία σχέση με το Internet μου είπαν ότι αυτά είναι για όσες εταιρείες έχουν προϊόντα που σχετίζονται με το Internet. Και όσοι προσφέρουν υπηρεσίες μέσα από τα sites τους, είπαν ότι δε χρειάζονται γιατί λαμβάνουν feedback μέσα από τα emails των πελατών τους.

Αυτά στην Ελλάδα. Γιατί στο εξωτερικό οι πελάτες της GS που έχουν επιλέξει να χτίσουν ένα ηλεκτρονικό community πελατών για να εκφράσουν τα προβλήματά τους και τις επιθυμίες τους περιλαμβάνουν την Procter & Gamble (Tide), την Amazon (Zappos), τη Microsoft (Hohm), τη Visa (Rightcliq), τη Nike (Running) και άλλους.

Αυτή είναι η δύναμη ενός community

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Μπράβο για το άρθρο. Καλά τα λες για τους ξερόλες Ελληνάρες. Να ρωτήσω κάτι ? Είναι σωστό να φτιάχνεις κανείς ένα community ανά εταιρεία και μετά να δημιουργεί ένα product ή service ? Πχ. η QWERTY Solutions Makers σαν εταιρεία η οποία έχει 4-5 site διαφορετικό περεχομένου (τα οποία κάποια μπορεί να είναι και community από μόνα τους) πρέπει να ανοιχτεί σαν community και το teleiosgamos.gr π.χ. που είναι δικό της site να γίνει ένα service ή κατευθείαν να ανοιχθεί σαν community το teleiosgamos.gr ? Ευχαριστώ για την βοήθεια ?

  • Κοίτα Πάρη,

    Το συγκεκριμένο εργαλείο (GetSatisfaction) επιτρέπει τη δημιουργία community ακόμα και από άτομα που δεν έχουν σχέση με το εν λόγω προϊόν, υπηρεσία, brand.

    Και -ναι- έχει νόημα να φτιάξεις ένα community πριν φτιάξεις το product/service για να συγκεντρώσεις εκεί τις γνώμες του κοινού σου και να τις χρησιμοποιήσεις μετά κατά τη φάση της ανάπτυξης.

    Τώρα, το αν θα το κάνεις σαν εταιρεία-ομπρέλλα και να θα βάλεις τα πάντα από κάτω ή αν θα κάνεις το καθένα ανεξάρτητο είναι θέμα προσωπικής επιλογής, αλλά εγώ θα σου πω να το δεις από την πλευρά του καταναλωτή:

    Ο καταναλωτής το teleiosgamos.gr βλέπει, όχι την qwerty. Αυτό το brand γνωρίζει, με αυτό εμπλέκεται, άρα αυτό πρέπει να βλέπει παντού.

    Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι η Procter & Gamble φτιάχνει community για το καθένα από τα εκατοντάδες προϊόντα της και όχι ένα μεγάλο για όλους.

    Απλά θέλει περισσότερη προσπάθεια, χρόνο, χρήμα κλπ.

  • George ήσουν κατατοπιστικότατος και με κάλυψες απόλυτα. Το εργαλείο αυτό είναι όντως πολύ καλό και όσο πάει με ενθουσιάζει....

This website uses cookies.