The New Stuff - Suit digital marketing

Έρευνα: η πλειοψηφία των μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιεί social media

Marianna Stathopoulou


Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε πρόσφατα το LinkedIn, η συντριπτική πλειοψηφία των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων στρέφονται προς τα social media για ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, τα social networks χρησιμοποιεί περίπου το 81% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και το 94% αυτών αποκλειστικά για σκοπούς marketing.

Τα social media φαίνεται να είναι ακόμα πιο σημαντικά, όμως, σε ραγδαία αναπτυσσόμενες εταιρίες, καθώς από αυτές που συμμετείχαν στην έρευνα (16% του συνολικού δείγματος), το 91% δήλωσε ότι τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης βοήθησαν στην αύξηση του awareness του brand τους, ενώ το 82% είπε ότι τους βοήθησε να συγκεντρώσουν νέα leads. Ταυτόχρονα, τα τρία τέταρτα των αναπτυγμένων επιχειρήσεων αύξησαν το budget που αφορά τα social media τον χρόνο που μας πέρασε.

Αυτά τα στοιχεία, είναι αρκετά σημαντικά για το LinkedIn, καθώς έχει εκατομμύρια μέλη που είναι entrepreneurs σε μικρές επιχειρήσεις. Έτσι, ανακοίνωσε την δημιουργία ενός νέου website που αποσκοπεί στην βοήθεια των μικρομεσαίων επιχειρήσεων να χρησιμοποιήσουν σωστά και να εκμεταλλεύονται το LinkedIn για σκοπούς marketing και ανάπτυξης.

images

Ωστόσο, τα δεδομένα αυτά είναι αρκετά καθησυχαστικά για τα ανταγωνιστικά social networks που μάχονται για τα company ads, κυρίως το Facebook και το Twitter.

Το Facebook, από την μία, έχει πολλά να κερδίσει από την προσέλκυση advertising μικρών επιχειρήσεων. Στην πλατφόρμα του υπάρχουν πάνω από 1 εκατομμύριο advertisers, αλλά 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν ενεργές σελίδες στο Facebook, το οποίο σημαίνει πολλές αναξιοποίητες δυνατότητες εσόδων διαφήμισης.

Το Twitter, από την άλλη, επέκτεινε το τελευταίο τρίμηνο την self-serve διαφημιστική του πλατφόρμα, ώστε να προσελκύσει μικρομεσαίες επιχειρήσεις από τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία. Απόδειξη ότι βλέπει οικονομική αξία στις διαφημίσεις μικρών επιχειρήσεων!

Από τα παραπάνω βλέπουμε πόσο άρρηκτα δεμένη είναι η σχέση επιχειρήσεων με κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα social media για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών και αύξηση του brand awareness, ενώ τα social media χρησιμοπιούν τα company ads ως πηγή εσόδων.

Entrepreneurship · Social Media

small businesses · social media marketing

Marianna Stathopoulou

Η Μαριάννα είναι απόφοιτη του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι φανατική των social media και της τεχνολογίας. Αυτή τη περίοδο, δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting