X
    Categories: Social Media

Talking About This

Ένα νέο στατιστικό πρόσθεσε το Facebook στις σελίδες του καθώς εκτός από τον αριθμό των fans, βλέπουμε πως οι σελίδες πλέον κρίνονται και από το πόσο είναι εκείνοι που μιλάνε για το brand.

Το νέο KPI που μας εισάγει το facebook και με το οποίο μπορούμε να δούμε το impact των δράσεων μας είναι το “are talking about this” και δείχνει πόσοι άνθρωποι πιστεύει πως μιλάνε για το brand.

Δε γνωρίζουμε ακόμα τι ακριβώς μετράει το Facebook και αν περιλαμβάνει μόνο το public content ή και το private (που είναι περίπου το 80%) αλλά σε πρώτη ανάγνωση και συγκρίνοντας με κάποιες μεγάλα brands του εξωτερικού βγάζουμε το συμπέρασμα πως ο μέσος όρος κινείται στο ότι περίπου ένας στους 50 ως 250 fans συνήθως μιλάει για το brand.

Ενδεικτικά νούμερα από τις σελίδες 3 μεγάλων διεθνών brands.

Κρίνοντας από το ότι η Apple έχει τόσες λίγες αναφορές την ημέρα που ο πέθανε ο Steve Jobs, θα έλεγα ότι ο δείκτης αυτός είτε έχει κάποια καθυστέρηση όπως και τα Insights γενικότερα (περίπου 2 ημέρες) ή η μέτρηση του Facebook είναι διαφορετική από αυτή που νομίζουμε.

 

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.