Talking About This
Ένα νέο στατιστικό πρόσθεσε το Facebook στις σελίδες του καθώς εκτός από τον αριθμό των fans, βλέπουμε πως οι σελίδες πλέον κρίνονται και από το πόσο είναι εκείνοι που μιλάνε για το brand.
Το νέο KPI που μας εισάγει το facebook και με το οποίο μπορούμε να δούμε το impact των δράσεων μας είναι το “are talking about this” και δείχνει πόσοι άνθρωποι πιστεύει πως μιλάνε για το brand.
Δε γνωρίζουμε ακόμα τι ακριβώς μετράει το Facebook και αν περιλαμβάνει μόνο το public content ή και το private (που είναι περίπου το 80%) αλλά σε πρώτη ανάγνωση και συγκρίνοντας με κάποιες μεγάλα brands του εξωτερικού βγάζουμε το συμπέρασμα πως ο μέσος όρος κινείται στο ότι περίπου ένας στους 50 ως 250 fans συνήθως μιλάει για το brand.
Ενδεικτικά νούμερα από τις σελίδες 3 μεγάλων διεθνών brands.