The New Stuff - Suit digital marketing

Οι έφηβοι δε φεύγουν τελικά από το Facebook

Despina Skordili


Τον τελευταίο μήνα, ένα θέμα που έχει απασχολήσει αρκετά το χώρο του social media marketing είναι η σχέση Facebook και εφήβων. Αφορμή μία ανακοίνωση του Πανεπιστημίου του Princeton, σύμφωνα με την οποία όλο και περισσότεροι έφηβοι αποχωρούν από το δημοφιλέστερο social network, ενώ μέχρι το 2017 εκτιμάται ότι ο αριθμός των χρηστών του θα έχει μειωθεί κατά 80%.

facebook_teenagers

Ωστόσο, με άρθρο που δημοσιεύσαμε λίγο μετά την είδηση, εξηγήσαμε για ποιους λόγους αυτή είναι αβάσιμη, ενώ μερικές ώρες αργότερα, το Facebook δημοσίευσε ανακοίνωση, καταρρίπτοντας το μοντέλο που είχε χρησιμοποιήσει το Πανεπιστήμιο του Princeton για να καταλήξει στο συμπέρασμα αυτό.

Τώρα, δύο νέες έρευνες έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, οι έφηβοι εξακολουθούν να είναι ενεργοί στο Facebook. Σύμφωνα με τη Socialbakers, το interaction των εφήβων σε Facebook pages όχι μόνο δε μειώθηκε, αλλά αυξήθηκε κατά 29% μέσα στην περασμένη χρονιά. Μελετώντας τη δραστηριότητα συνολικά 960 εκατομμυρίων χρηστών σε 1.847 σελίδες, από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο του 2013, η εταιρία  συμπέρανε ότι το social network εξακολουθεί να αναπτύσσεται, όσον αφορά τον αριθμό των χρηστών του. Την ίδια ώρα, μία έρευνα από το Pew Research Center κατέληξε ότι ο αριθμός των εφήβων που χρησιμοποιούν το Facebook εξακολουθεί να παραμένει μεγάλος, ενώ δεν τίθεται θέμα εγκατάλειψης του κοινωνικού δικτύου. Συγκεκριμένα, το 73% των ανθρώπων ηλικίας 12-17 στις Η.Π.Α. είναι χρήστες του Facebook.

Η σχέση εφήβων και social media είναι αναμφισβήτητα περίπλοκη και βρίσκεται σε διαρκή εξέλιξη. Ωστόσο, παρόλο που οι έφηβοι έχουν την τάση να πειραματίζονται με καινούργιες social πλατφόρμες περισσότερο από τα υπόλοιπα ηλικιακά γκρουπ,  εξακολουθούν προς το παρόν να έχουν το Facebook πρώτο στην προτίμησή τους.

Facebook · Social Media

Facebook · survey · teenagers

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο