X
    Categories: Future

Το μέλλον της διαφήμισης

Το μέλλον της διαφήμισης φεύγει μακριά από το interruption μοντέλο και μπαίνει στο interaction μοντέλο.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να μάθουμε να μην διακόπτουμε τον καταναλωτή από το περιεχόμενο που θέλει να καταναλώσει (δει, διαβάσει, ακούσει) για να του προβάλλουμε το μήνυμά μας και να μάθουμε είτε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο γι αυτόν με το οποίο μπορεί να αλληλεπιδράσει, είτε να συμπεριλάβουμε το μήνυμά μας μέσα στο περιεχόμενο που θέλει να δει (product placements, anyone?)

Τι επιφέρει αυτό; Μικρότερη σημασία στα slogans, μεγαλύτερη σημασία στα brands.

Και η επιστροφή στο branding, σημαίνει πως τα αγαθά θα αρχίσουν να διαφοροποιούνται γιατί πλέον ακόμα και προϊόντα που απευθύνονται σε μικρότερο κοινό μπορούν να επικοινωνηθούν εξίσου αποτελεσματικά.

Τα μικρά brands αποκτούν μεγαλύτερη δυναμική, ενώ τα μεγάλα brands χρειάζονται πολύ καλή στρατηγική αλλά και εκτέλεση για να μη χάσουν το κοινό τους. Και μόνο αλλαγή στο marketing δεν αρκεί. Θα πρέπει τα προϊόντα να γίνουν καλύτερα, η τιμή πιο τίμια, η εξυπηρέτηση πιο ολοκληρωμένη.

Τό’χουμε;

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.