X
    Categories: Facebook

Third Party Apps για αναρτήσεις στη σελίδα μας

Σύμφωνα με το EdgeRankChecker, την απόλυτη πηγή για θέματα που αφορούν στο EdgeRank μιας σελιδας στο Facebook, η χρηση των third-party apps για αναρτήσεις σε μια σελίδα στο Facebook μειώνει το engagement των χρηστών με τις αναρτήσεις αυτές κατά 70% – 80%.

Όλη η ανάλυση είναι διαθέσιμη στο σχετικό άρθρο, αλλά αρκεί να αναφέρουμε πως η έρευνα αφορά σε ανάλυση που έκανε ο EdgeRankChecker σε πάνω από 50.000 σελίδες και χρησιμοποιήσε τα Top 10 third party apps, άρα σίγουρα έχει συμπεριλάβει το Hootsuite και το Twitter που παίζουν κατά κόρον.

Αν είστε λοιπόν διατεθιμένοι να χάνετε σε impressions και engagement, προχωρήστε. Αλλιώς μην κάνετε schedule τα posts και μην τα δρομολογείτε μέσα από third party apps ή RSS feeds.

Συνεπώς αν θέλετε να κάνετε κάτι share και στο Facebook και στο Twitter, προτιμήστε να κάνετε share από το Facebook προς το Twitter και όχι ανάποδα.

Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για posts χρηστών με third-party apps (π.χ. posts από το Twitter στο Facebook) αλλά δεν έχουμε ακόμα τα αντίστοιχα νούμερα για να ξέρουμε πόσο μειωμένο είναι το engagement και τα impressions.

It’s all about the EdgeRank.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.