X

Τα άλλα μέσα

Έχετε παρατηρήσει ποιό είδος προώθησης και σε ποιά μέσα έχει τη  μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα;

Έχοντας προωθήσει πολλά websites, facebook pages και διαγωνισμούς για λογαριασμό γνωστών brands, καταλήγω στο ότι η μαζικότητα των μεγάλων μέσων έχει να κάνει με το awareness αλλά δεν έχει να κάνει με την αποτελεσματικότητα.

Αν θέλουμε online αποτελέσματα, τότε πρέπει να διαφημιστούμε online.

Μπορεί μια καμπάνια στην τηλεόραση να προσφέρει awareness και το awareness να βοηθήσει την online καμπάνια να έχει καλύτερα αποτελέσματα, αλλά πρέπει να σας πω ότι δει πολλες καμπάνιες PR & Διαφήμισης με κόστος 50πλάσιο από αυτό της online διαφημίσης και με αποτελέσματα στο ένα πέμπτο από αυτό της online διαφημίσης.

Ισχύει για τηλεόραση, ισχύει για ραδιόφωνο, ισχύει για outdoor.

Αυτά είναι η επαγγελματική μου άποψη.

Και ως καταναλωτής μπορώ να προσθέσω (συγκρατημένα) ότι αν θέλετε να δείτε αποτελέσματα στο ράφι, τότε το BTL είναι αυτό που θα τα φέρει. Αλλά με το ανάλογο κόστος.

 

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.