X
    Categories: Social Media

Εισαγωγή στα email campaigns

Μια καμπάνια από email είναι πολλές φορές ένα βασικό εργαλείο για προώθηση οποιουδήποτε σημείο online παρουσίας, είτε πρόκειται για σελίδα ή διαγωνισμό στο Facebook, Twitter, κανάλι στο YouTube, blog, forum, website, Mobile App ή οτιδήποτε άλλο.

Αυτό συμβαίνει γιατί αν η λίστα παραληπτών είναι συλλεγμένη σωστά, τότε μπορεί να αποτελεί το κλειδί για άμεση (επαν)ενεργοποιήση ενός πολύ στοχευμένου κοινού σε οποιοδήποτε κανάλι επικοινωνίας.

Πρόσφατα ένας πελάτης είχε μια λίστα με 80.000 παραλήπτες email, τους οποίους ήθελε να καλέσει στη σελίδα του στο Facebook.

Υπολόγιζε πως περίπου οι μισοί θα έχουν Facebook και οι μισοί από αυτούς θα έμπαιναν στη σελίδα στο Facebook.

Τον άκουσα προσεκτικά και μετά άρχισα τις ερωτήσεις:

  1. Πότε συλλέχθησαν τα emails αυτά;
  2. Με ποιό τρόπο συλλέχθησαν;
  3. Για ποιό από τα brands της εταιρείας συλλέχθησαν;
  4. Τι έχει λάβει κάθε χρήστης από αυτούς;
  5. Τι ποσοστό ανοίγματος είχε ως τώρα ο πελάτης στα emails που τους έστειλε και τι ποσοστό clicks;

Είχα να κάνω κι άλλες ερωτήσεις. Αλλά κάπου εκεί άρχισε να ξεκαθαρίζει μέσα στο μυαλό μου πως ο πελάτης θεωρούσε πως τα emails που “με κάποιο τρόπο είχε συλλέξει τα τελευταία δύο χρόνια” από διάφορους διαγωνισμούς όπου το brand εμφανιζόταν απλά ως σπόνσορας και δεν είχε ξαναστείλει ποτέ email στους χρήστες αυτούς αποτελούν πραγματικά δυνητικούς χρήστες.

Του εξήγησα πως το email είναι ένα είδος ζωντανού οργανισμού. Το να στείλουμε κάτι σε ένα χρήστη χωρίς ουσιαστικό προηγούμενο interaction και κάποια συχνότητητα την οποία περιμένει, τότε τα emails χάνουν την αξία τους.

Είτε θα τα πιάσει το spam filter, είτε απλά ο χρήστης δε θα τα ανοίξει (ξέρετε ότι ο μέσος όρος ανοίγματος emails είναι περίπου 25% – 35% όταν ο παραλήπτης είναι αναγνωρίσιμος;), είτε δε θα τα διαβάσει, είτε δε θα κάνει κλικ, είτε θα απαντήσει και κάνει παράπονα.

Τα emails θέλουν μια συνέπεια ως προς το περιεχόμενό τους, τη συχνότητά τους, το μηχανισμό αποστολής email (εδώ κι αν έχουμε πολλά να πούμε) και τις άλλες τους παραμέτρους.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.