X

Μικρές γλυκές αλλαγές στη σελίδα του IKEA

Έχει αρχίσει να μου αρέσει πολύ η στροφή που κάνει η ελληνική σελίδα του IKEΑ και παίρνει τα πράγματα πιο ανάλαφρα στο facebook, όπως θά’πρεπε. Ειδικά οι δύο τελευταίες τους αναρτήσεις ήταν αξιο-share-τες.


Η πρώτη ανάρτηση ήταν την ημέρα του ανασχηματισμού της κυβέρνησης και παρουσίαζε διάφορα καθίσματα για κάθε υπουργό. Για παράδειγμα, για τον Υπουργό Περιβάλλοντος πρότεινε ένα κάθισμα από φυσικές ίνες μπανάνας. Η ανάρτηση αυτή έγινε share από περίπου 15 γνωστούς μου. (Συγκέντρωσε 188 likes.)

Η δεύτερη -χτεσινή- έκανε αναφορά στον αγώνα Παναθηναϊκού – Barcelona με το σχόλιο «καθίστε αναπαυτικά, ξεκινάει μπαλίτσα» και παρουσίαζε 9 διαφορετικούς καναπέδες. Τα σχόλια των χρηστών ρωτάνε για τις διαστάσεις, τις τιμές κλπ. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η ανάρτηση πέτυχε στο να προκαλέσει το επιθυμητό αποτέλεσμα: ενδιαφέρον. (Συγκέντρωσε 64 likes.)

Πολύ συχνά αναφέρω σε πελάτες ότι πρέπει να δούνε τον εαυτό τους στα social media λίγο πιο ανάλαφρα. Περισσότερο χιούμορ, λιγότερη διαφήμιση. Το IKEA φαίνεται να χτύπησε τη σωστή νότα.

Κάποιοι θεωρούν ότι ειδικά το δικό τους brand δε μπορεί να το κάνει αυτό. Και σίγουρα καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει μια συνταγή για όλους. Αλλά όπως καταλαβαίνεις ότι το να δείξεις λίγο στήθος κατορθώνει και πουλάει τα ζωντανά σου γιαούρτια, έτσι πρέπει να δεχτείς ότι η συνταγή στα social media δεν είναι αυτό το corporate στυλάκι στο οποίο έχεις συνηθίσει.

Ελπίζουμε να συνεχίσει έτσι το IKEA γιατί είναι ένα brand που αγαπάμε.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.