X

#ΤweetΣαρακοστή: Κάναμε τη νηστεία πιο λαχταριστή!

Επειδή οι δημιουργικές ιδέες δεν περιορίζονται μόνο στο Facebook, αυτή τη φορά, εμείς στη socialab σκεφτήκαμε να εκμεταλλευτούμε ένα trend που παρατηρήσαμε στο Twitter. Μελετήσαμε ότι την περίοδο της Σαρακοστής του 2013, πάνω από 13.000 tweets περιείχαν τη λέξη «πεινάω». Με αυτό το δεδομένο, σιγά-σιγά μας γεννήθηκε η ιδέα #tweetΣαρακοστή. Έχοντας ως πελάτη την εταιρία Καλλιμάνης, θελήσαμε να δώσουμε μια άλλη διάσταση στη νηστεία, πιο νόστιμη και πιο διασκεδαστική. Καθημερινά, λοιπόν, αναζητούσαμε στο Twitter χρήστες που το μεσημεράκι έγραφαν #πεινάω ή #peinaw και όλα τα συναφή.

Αφού εντοπίζαμε τους «πεινασμένους» χρήστες στο Twitter, απαντούσαμε προσφέροντας σε πολλούς τυχερούς νηστίσιμα πακέτα με θαλασσινά. Το αποτέλεσμα μπορείτε να το δείτε στο βίντεο.

Tasos Veliadis: Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

This website uses cookies.