The New Stuff - Suit digital marketing

Tweeting bra: Ένα σουτιέν που τουιτάρει και προλαμβάνει!

Anthousa Mastrogianni


Τα δημητριακά Nestle Fitness πρωτοπορούν και ταυτόχρονα υπηρετούν ένα καλό σκοπό με το εμπνευσμένο σουτιέν που τουιτάρει!

mpakodimou_soutien0Συνδυάζοντας την έντονη παρουσία των social media με την επιτακτική ανάγκη των γυναικών για πρόληψη εναντίον του καρκίνου του μαστού, η έξυπνη αυτή ιδέα προωθεί την αυτοεξέταση και θυμίζει έτσι σε όλες τις γυναίκες να φροντίζουν τον εαυτό τους, μέσα από ένα δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.

Το tweeting bra είναι ειδικά σχεδιασμένο, ώστε κάθε φορά που το ξεκουμπώνεις, να ενεργοποιείται η αποστολή ενός live tweet για την αυτοεξέταση, μέσω ενός κρυμμένου στη ραφή μηχανισμού. Για να καταλάβουμε λίγο πώς γίνεται, η Μαρία Μπακοδήμου ανέλαβε να φορέσει το tweeting bra για δύο εβδομάδες, το οποίο θα ενημερώνει αυτόματα όσους την ακολουθούν στο twitter και θα διαδίδει το μήνυμα της πρόληψης κάθε φορά που η Μαρία θα το ξεκουμπώνει.

Φυσικά έχει δημιουργηθεί κίνηση στο twitter και η συζήτηση περί @tweetingbra γεννάει διάφορα αστεία γύρω από σουτιέν, εσώρουχα, pretty bra(!) και γύρω από το τι κάνει η Μαρία Μπακοδήμου στην προσωπική της ζωή… Μέσα σε λίγες μόλις μέρες είχε πάνω από 2.500 followers και συνεχίζει ακάθεκτο! Το πιο ευχάριστο όμως είναι ότι το κοινωνικά δικτυωμένο σουτιέν, δε σταματά να υπενθυμίζει το σκοπό της δημιουργίας του και να καλεί όλες τις γυναίκες στον αγώνα ενάντια στον καρκίνο του μαστού.

 

Case Studies · Online Marketing · Social Media · Twitter

breast cancer · nestle fitness · tweeting bra · tweets · Twitter · αυτοεξέταση · καρκίνος του μαστού · Μαρία Μπακοδήμου · πρόληψη · σουτιέν

Anthousa Mastrogianni

Η Ανθούσα ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στα Digital Media στο Λονδίνο και εργάζεται ως Account Executive στη socialab.

Recently Published

»

5 Χρήσεις των Google Trends για την ενίσχυση του SEO σας!

»

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο