The New Stuff - Suit digital marketing

#TweetSarakosti: Η νηστεία στην digital εποχή

Tasos Veliadis


kallimanis-volume2
Κάθε χρόνο δημιουργούμε μερικά activations τα οποία για κάποιο λόγο αγαπάω περισσότερο από κάποια άλλα. Έτσι λοιπόν αυτή τη φορά, θα σας γράψω για το #TweetSarakosti που δημιουργήσαμε για την εταιρία Καλλιμάνη.

Όπως πέρσι έτσι και φέτος, το #TweetSarakosti έρχεται για να αλλάξει τον τρόπο που νηστεύουμε μέχρι σήμερα, να απλώσει τα δίχτυα του στο διαδίκτυο και να «ακούσει» την όρεξή σας.

Αυτή τη φορά όμως, ανανεώσαμε την περσινή ιδέα και δημιουργήσαμε ένα multi-channel activation βασισμένοι στα trendy #hashtags, όχι μόνο στο Twitter όσο και στο Instagram και στην επίσημη σελίδα της εταιρίας Καλλιμάνη στο Facebook. Έτσι, οι χρήστες μπορούν πλέον να μοιραστούν την όρεξή τους σε όλες τις πλατφόρμες.

Η ανανεωμένη ενέργεια, «Tweet Σαρακοστή volume two», γίνεται θεσμός και φιλοξενείται σε ένα ειδικά διαμορφωμένο microsite, στο οποίο καθώς εισέρχονται οι χρήστες τους υποδέχεται ένα intro video, το οποίο περιγράφει με ένα μοναδικό τρόπο την ακριβή λειτουργία και διαδικασία συμμετοχής στο activation.  Το εν λόγω video προτρέπει κάθε χρήστη να μοιραστεί την «όρεξή» του με το hashtag #TweetSarakosti στα 3 προαναφερόμενα social media, προκειμένου να κάνουν check-in στο σπίτι των τυχερών θαλασσινά Καλλιμάνης.

Αν πάλι οι χρήστες δεν γράψουν την όρεξή τους αλλά, «twittάρουν» τι θέλουν να φάνε ή ότι απλά πεινάνε, τα δίχτυα του activation είναι εκεί για να τους εντοπίσουν και να τους προτείνουν νηστίσιμες συνταγές.

Καθένας μπορεί να βρει συγκεντρωμένα τα hashtags «όρεξης» που έχουν δημοσιευθεί σε κάθε πλατφόρμα ξεχωριστά μέσα από τα αντίστοιχα buttons που διαθέτει το microsite. Και για τους λάτρεις των θαλασσινών, ιδέες για γευστικές συνταγές με ψάρια και θαλασσινά για τη Σαρακοστή περιμένουν να τις ανακαλύψουν.

Ήδη από τις πρώτες κιόλας μέρες αρκετοί bloggers και χρήστες έχουν δημοσιεύσει την όρεξή τους με το συγκεκριμένο #hashtag. Εσύ ακόμα να «ποστάρεις» τη δική σου;

Case Studies · News · Online Marketing · Social Media

#TweetSarakosti · activation · Facebook · instagram · kallimanis · Twitter

Tasos Veliadis

Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

Recently Published

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

»

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

»

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

»

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

»

4 Instagram Accounts για να πάρεις έμπνευση

»

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο