X
    Categories: Social Media

Twitter για εμπορικούς λόγους;

Μία γρήγορη ερώτηση για τους marketers:

Έχετε δει κάποια πετυχημένη χρήση του Twitter στην Ελλάδα για οποιοδήποτε brand πέρα από όσα είναι:

  • στον κλάδο της ψυχαγωγίας (ταινίες, μουσική, τέχνες)
  • προσωποπαγή (αθλητές, celebs, πολιτκοί, δημοσιογραφοι),
  • ή content sites (ειδησεογραφικά, χιουμοριστικά ή κάποια ειδικής κατηγορίας);

Η δική μου άποψη -και το λέω γιατί για μένα τα αποτελέσματα είναι ο #1 παράγοντας πριν συμβουλεύσω πελάτη να προχωρήσει με μία καμπάνια- είναι πως ο χαρακτήρας του μέσου είναι πολύ διαφορετικός από αυτό που νομίζει ο marketer που δεν έχει κάνει εμπορική χρήση των social media.

Επιπλέον, το ότι δεν υπάρχει διαφήμιση (για την Ελλάδα τουλάχιστον) και το μέσο είναι τόσο περιορισμένο, σημαίνει για μένα ότι 9 στις 10, το twitter δεν είναι το κατάλληλο μέσο για ενεργοποιήση.

Αυτά για σήμερα.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.