X
    Categories: Facebook

Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο

Δανείστηκα παλιό σλόγκαν γιατί περιγράφει απόλυτα αυτό που θέλω να πω.

Πολλοί είναι οι brand managers που πιστεύουν ότι για να έχουνε μια αξιόλογη σελίδα στο Facebook πρέπει να έχουν κάποιο lovemark. Αυτό όμως δεν ισχύει. Τα social media είναι παρθένος τόπος για όλους και έτσι οι περισσότεροι ξεκινάμε από το μηδέν.

Σίγουρα, κάποιες κατηγορίες είναι πιο ενδιαφέρουσες από άλλες: ρούχο, ποτό, γλυκό. Και σίγουρα επίσης, εκείνοι που έχουν μικρότερη απόσταση από το Facebook στο σημείο πώλησης έχουν πιο άμεσα κίνητρα για να έχουν μεγάλη σελίδα αφού έτσι έχουν άμεση επαφή με πολύ περισσότερο κόσμο.

Οι άνθρωποι της SC Johnson όμως είπαν να τη δούν διαφορετικά για μία κατηγορία προϊόντων που… πιο anti-social πεθαίνεις.

Έτσι, τα προϊόντα Raid, Baygon και Autan έχουν μια σελίδα (και website) με την ονομασία Enjoy Home με 124.000 fans όπου προβάλουν το concept SOS που έχουν αναπτύξει. Στρατηγικά μιλώντας πάντως είναι ένας πολύ καλός τρόπος να βάλεις μια τέτοια κατηγορία προϊόντων μπροστά σε ένα μεγάλο κοινό socially.

Μην αναρωτιέστε γιατί δε γνωρίζατε τη σελίδα αυτή μέχρι τώρα. Το socialbakers δε μετράει όλες τις σελίδες.

Surprised? There is a way…

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.