X
    Categories: Social Media

Γιατί έχουν fans τα brands;

Social media ή αλλιώς ο παράδεισος του καταναλωτή.

Τα έχουμε ξαναπεί: Τα brands δεν πάνε στα social media γιατί το θέλουμε αλλά γιατί δεν έχουμε επιλογή. Αν ήταν στο χέρι τους, θα προτιμούσαν να μείνουν στα παλαιά μαζικά media. Αλλά οι καταναλωτές είναι εκείνοι που φεύγουν από τα mass media.

Τι είναι αυτό όμως που βρίσκουν οι καταναλωτές στα brands και γίνονται φίλοι τους στα social media;

Σύμφωνα με την έρευνα της ExactTarget σε ότι αφορά τους λόγους που ένας καταναλωτής θα γίνει φίλος (fan, liker ή όπως θέλετε πείτε τον) ενός brand τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

  • 40% το κάνουμε για τα promotions
  • 39% για να δείξουν την υποστήριξή τους σε τρίτους
  • 36% για να πάρουν κάτι δωρεάν

Τα πιο πλήρη στατιστικά είναι στο Mashable.

Ο δικός μου σύντομος σχολιασμός αφορά στην ευκαιρία που δημιουργεί αυτό: Κάνε κάποιο δυνατό promotion και κερδίζεις έναν καταναλωτή. Μπορείς μετά να τον επηρρεάζεις δια βίου χωρίς κόστος.

Πότε ξαναείχες μια τέτοια ευκαιρία, brand;

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.