Η Δική σου McDonald’s στιγμή
Τα McDonalds UK γιορτάζουν εδώ και λίγες μέρες τις 100 Αγαπημένες Στιγμές McDonald’s ζητώντας από τους πελάτες τους να καταθέσουν την δική τους εμπειρία μέσα από μια πολύ έξυπνη και πρωτότυπη web εφαρμογή με σκοπό το brand engagement.
Η ιδέα είναι απλή. Ζητούν από τον πελάτη να μοιραστεί την δική του στιγμή McDonalds. Ήταν με φίλους ή μήπως με την οικογένεια; Πότε συνέβη και ποιος ήταν ο λόγος;
Η απάντηση σε όλα αυτά πρέπει να είναι σύντομη, όσο ένα tweet. Αφού ο πελάτης γράψει την δική του στιγμή-εμπειρία , συμπληρώνει κάποια προσωπικά του στοιχεία (την αξία του βήματος αυτού την γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά). Ολοκληρώνοντας το submit , η εφαρμογή ενημερώνει τον χρήστη πως θα ειδοποιηθεί… αν η στιγμή του δημοσιευτεί!
Ωραία τα παραπάνω, πώς θα μπορέσει όμως μια εταιρεία μικρότερη σε μέγεθος και budget από τα McDonald’s να δημιουργήσει brand engagement χρησιμοποιώντας μια web εφαρμογή ή μέσα από τα social media;
Λοιπόν τα πράγματα δεν είναι τόσο δύσκολα! Ζητήστε από τους πελάτες σας να μοιραστούν με εσάς και τους followers σας μια φωτογραφία τους με το προϊόν σας, πως το χρησιμοποίησαv, πότε & για ποιο λόγο;
Έτσι δεν πετυχαίνετε μόνο το engagement του πελάτη με το brand, αλλά αυξάνετε και το social visibility σας μέσα από τα shares του πελάτη στους κύκλους του.
Δείξτε στους πελάτες σας ότι ενδιαφέρεστε για αυτούς όχι μόνο μέχρι την στιγμή της αγοράς αλλά και μετά από αυτή.