The New Stuff - Suit digital marketing

Behavior Reports στα Google Analytics

Pavlos Dermitzakis


Το να φτιάξεις ένα site στην εποχή μας δεν είναι και τόσο δύσκολο, το να έχεις όμως  ένα site το οποίο επηρεάζει ουσιαστικά τους επισκέπτες του και με βάση το περιεχόμενο του να εξελίσσεται συνέχεια, να φέρνει κέρδος και να κάνει τους επισκέπτες του να επιστρέφουν ξανά και ξανά, είναι σίγουρα το πιο δύσκολο κομμάτι.

google analytics

Τώρα αυτό γίνεται ευκολότερο με τα Behavior Reports στο Google Analytics. Με τα Behavior Reports μπορείτε να γνωρίζετε πώς κινούνται οι επισκέπτες του site σας μέσα σε αυτό και πως έρχονται σε επαφή με το περιεχόμενο του. Και έτσι με αυτό τον τρόπο μπορείτε να έχετε ένα site με πραγματική “δύναμη”, να αξιολογήσετε την αποδοτικότητά του και να παρακολουθήσετε τις ενέργειες που ακολουθούν οι επισκέπτες σας μέσα σε αυτό. Μπορείτε να εντοπίσετε το συγκεκριμένο τμήμα στο sidebar κάτω αριστερά στο dashboard των Google Analytics. Οι διαφορετικές ενότητες που μπορείτε να παρακολουθήσετε είναι οι εξής:

1. Overview

Περιλαμβάνει ένα γράφημα το οποίο δείχνει το traffic που έχει το site.

2. Behavior Flow

Εδω μπορείτε παρακολουθήσετε την πορεία που ακολουθεί ο επισκέπτης απο την στιγμή που θα μπει μέχρι την στιγμή που θα φύγει απο το site.

3. Site Content

Το Site Content μελετά το engagement των επισκεπτών με τις σελίδες στο site.

4. Site Speed

Εδώ μπορείτε να δείτε εάν χρειάζεται να προβείτε σε ενέργειες για να βελτιώσετε την ταχύτητα του site σας.

5. Site Search

Σας βοηθά να διατηρείτε τα organic keyword data του site σας.

6. Events

Το τμήμα αυτό σας επιτρέπει να μελετήσετε interactions όπως clicks στα links σας, κατέβασμα αρχείων, παρακολούθηση video κ.α.

7. AdSense

Σας βοηθά να παρακολουθείτε τα έσοδά σας από τους επισκέπτες που κανουν click  σε διαφημίσεις στο site σας.

8. Experiments

Σας επιτρέπει να κάνετε A/B testing για να τελειοποιήσετε τις σελίδες σας και να έχετε περισσότερους επισκέπτες.

9. In-Page Analytics

Το In Page Analytics κάνει λεπτομερή ανάλυση των σελίδων σας, για να δείτε ποιες περιοχές τραβούν περισσότερο την προσοχή του επισκέπτη.

Συμπερασματικά λοιπόν μπορούμε να δούμε ότι η βοήθεια που παρέχουν τα Google Analytics εξελίσσεται όλο και περισσότερο, προσφέροντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την ανοδική πορεία ενός site.

Google

behavior reports · google analytics

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Pavlos Dermitzakis

Ο Παύλος έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στο Marketing και αυτή την περίοδο δραστηριοποιείται στον κλάδο του digital marketing. Του αρέσει να μαθαίνει συνεχώς καινούρια πράγματα,ενώ δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις και τις ραγδαίες αλλαγές του κλάδου.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting