Ήβη Fruitea
Μια νέα καλοκαιρινή πρόταση λάνσαρε η ήβη, ένα νέο αναψυκτικό με κόκκινο τσάι σε δύο γεύσεις: ρόδι και φράουλα. Το όνομά του fruitea.
Η πρωτοτυπία της Pepsico, ιδιοκτήτριας εταιρείας του brand ήβη, είναι πως λάνσαρε το προϊόν καλώντας πρώτα bloggers και όχι δημοσιογράφους για να το δοκιμάσουν.
Οι bloggers κάθισαν στο τραπέζι με την Έλενα Παπαρίζου, μίλησαν για περίπου 3 ώρες μαζί της, έβγαλαν φωτογραφίες και φυσικά ήπιαν fruitea.
Τα πρώτα σχόλια ήταν πως οι περισσότεροι προτιμούν τη γεύση ρόδι από τη γεύση φράουλα. Η συζήτηση μεταξύ των bloggers και φυσικά τα άμεσα ποσταρίσματα στο facebook έδωσαν άμεση τροφή για σχόλια.
Ήδη τα πρώτα σχόλια που συγκεντρώνονται σε blogs και στο facebook είναι θετικά. Κυρίως όμως, τα πρώτα αποτελέσματα στο google είναι ήδη εκεί για ένα προϊόν που δεν έχει ούτε βδομάδα στα ράφια των supermarkets.
Για να δούμε, το ότι οι bloggers προτίμησαν τη γεύση ρόδι θα επηρρεάσει και τους υπόλοιπους καταναλωτές σε ποσοστό μεγαλύτερο από αυτό που καταγράφηκε στις γευστικές δοκιμές πριν κυκλοφορήσει το προϊόν;
Εμείς απλώς ευχόμαστε καλές πωλήσεις!