The New Stuff - Suit digital marketing

Διατηρείστε το «κοινωνικό» στα κοινωνικά μέσα, βελτιώνοντας την προσέγγισή σας το 2018

Konstantinos Kaloritis


Πολλές φορές οι μάρκες φαίνεται να ξεχνούν απλώς να μοιράζονται πληροφορίες που ενδιαφέρουν το κοινό τους και να παγιδεύονται στην ιδέα ότι η προώθηση των μηνυμάτων, των προϊόντων και των υπηρεσιών τους είναι μόνο αυτό που πρέπει να κάνουν. Σε γενικές γραμμές, αυτή η τακτική καταλήγει να αποξενώσει τους ανθρώπους με τους οποίους η εταιρεία προσπαθεί να μιλήσει. Η διατήρηση της «κοινωνικότητας» στα κοινωνικά μέσα είναι μια από τις πιο βασικές αρχές και είναι η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να προσφέρω σε κάθε επιχείρηση. Ακολουθούν 6 tips για να διασφαλίσετε ότι διατηρείτε το κοινωνικό περιεχόμενο στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ώστε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας:

1. Δημιουργείστε Engagement

Οι άνθρωποι αγοράζουν από τους ανθρώπους που τους αρέσουν και αισθάνονται ότι τους καταλαβαίνουν, δεν αγοράζουν από ανθρώπους που τους κατακλύζουν με μηνύματα μάρκετινγκ ή με τις ίδιες πληροφορίες που τους δόθηκαν 100 φορές τη μέρα.  Να είστε αληθινοί με το ακροατήριό σας και να επιτρέπετε στο κοινό σας να γνωρίζει ποιος είστε πραγματικά. Πάρτε τον χρόνο να ακούσετε το κοινό-στόχο σας περισσότερο από ότι μιλάτε, έτσι ώστε μόλις αρχίσετε να συζητάτε μαζί τους, να γνωρίζετε ήδη πώς τους αρέσει να μιλούν, ποια είναι τα σημεία που υστερούν και πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να αντιληφθούν καλύτερα πληροφορίες που θέλετε να τους δώσετε. Όσο περισσότερο το κοινό σας αισθάνεται ότι του μιλάτε αληθινά και απλά, τόσο πιο συνδεδεμένοι θα γίνουν με την επιχείρησή σας.

2. Επιλέξτε συγκεκριμένο κοινό – στόχο

Προσπαθείτε να απευθυνθείτε σε όλους και δεν θα καταφέρετε να περάσετε το μήνυμά σας σε κανέναν εάν δεν στοχεύσετε σε συγκεκριμένο κοινό – όταν το κάνετε αυτό, είστε 100% οι ίδιοι υπεύθυνοι για την αποτυχία. Καταλάβετε πού είναι το μεγαλύτερο μέρος του ακροατηρίου σας και στραφείτε εκεί. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε την ισχυρότερη παρουσία «εκεί» που μπορείτε. Η εστίαση των προσπαθειών σας θα κάνει θαύματα!

 3. Χρησιμοποιείστε hashtags

Τα Hashtags είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βρείτε τους πελάτες, να δείτε για τι μιλούν και σε τι κάνουν επίσης έρευνα. Η χρήση ενός hashtag εστιάζει τη συζήτηση γύρω από ένα θέμα, γεγονός ή μάρκα. Να διεκδικήσετε τα δικά σας hashtags, να τα χρησιμοποιείτε και να παρακολουθείτε τα θέματα για τα οποία μιλάει ο κόσμος και πώς αυτά σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

4. Εστιάστε και αλλού εκτός από τα social

Ενώ τα κοινωνικά μέσα αξίζουν να είναι ένα πολύ μεγάλο και κρίσιμο μέρος του μείγματος marketing σας, δίνοντάς σας πρόσβαση σε περισσότερους ανθρώπους από ό,τι μπορείτε να προσεγγίσετε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, δεν είναι το μόνο μέρος για να επενδύσετε. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξακολουθεί να είναι σημαντικό. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τα κοινωνικά μέσα για να ξεκινήσετε συνομιλίες και να τα μετακινήσετε σε email για πιο εμπεριστατωμένες συνομιλίες. Επίσης, μην ξεχνάτε την ευκαιρία να πάτε σε εκδηλώσεις δικτύωσης και να βγάλετε πελάτες έξω για μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο μόνο για να μείνετε στο μυαλό τους και να χτίσετε καλύτερους και ισχυρότερους δεσμούς μαζί τους.

5. Να έχετε πάντα πλάνο

Ακόμα και οι «καλές» σας θέσεις θα πρέπει να είναι σχετικές όχι μόνο με το κοινό-στόχο σας αλλά και με την πλατφόρμα που δημοσιεύετε. Μερικοί τύποι δημοσιεύσεων ταιριάζουν πολύ καλά σε ένα κοινωνικό δίκτυο, αλλά μπορεί να μην λειτουργούν καθόλου σε κάποιο άλλο. Προσαρμόστε το περιεχόμενό σας στη συγκεκριμένη πλατφόρμα και μεταβάλλετε τα μηνύματά σας.

6. Χρησιμότητα των Analytics

Στην πραγματικότητα, είναι οι καλύτεροι φίλοι σας. Το Analytics σας δείχνουν τι λειτουργεί  και τι πρέπει να κάνετε καλύτερα. Δεν μπορείτε να μετρήσετε αυτό που δεν παρακολουθείτε – πάντα να δοκιμάζετε και να μην είστε υπερβολικά συνδεδεμένοι με τίποτα, έτσι ώστε να μπορείτε να βρείτε μία εναλλακτική λύση τη στιγμή που θα συνειδητοποιήσετε ότι κάτι δεν λειτουργεί όπως νομίζατε ότι θα ήταν.

Ελπίζουμε ότι αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων σας το 2018!

marketing · Social Media

digital marketing · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Konstantinos Kaloritis

Ο Κώστας είναι απόφοιτος του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης (marketing) του ΤΕΙ Πατρών. Το πάθος και η αγάπη του για το marketing, τον έκαναν να θέλει να εμβαθύνει τις γνώσεις του πάνω σε αυτόν τον τομέα, να ασχοληθεί και να εξειδικευτεί πιο συγκεκριμένα στο Digital Marketing. Aποτελεί μέλος της ομάδας της Socialab, ως Account Executive.

Recently Published

»

Η Google ανακοίνωσε ένα σημαντικό update για το Google Trends

»

Καλωσορίστε τα ”Shop the Look” Pins! Τα νέα Shopping Ads!

»

7 tips για ένα πιο πετυχημένο Site

»

Είναι τα upvotes και downvotes τα νέα trending Facebook features;

»

Το Instagram εγκαινιάζει τη λειτουργία Focus Mode & τα Mention Stickers

»

5 Tips για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Instagram

»

Το Facebook θα εκπαιδεύσει 1.000.000 επιχειρήσεις μέχρι το 2020

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο