The New Stuff - Suit digital marketing

Είναι τα upvotes και downvotes τα νέα trending Facebook features;

Elisavet Kokozi


Το Facebook, ο γίγαντας των social media και ένα πλέον τεράστιο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, φαίνεται πως επιθυμεί να αυξήσει το engagement που δύνανται να προσφέρουν τα features του. Τι σκέφτεται λοιπόν να κάνει και πώς μπορεί να υλοποιήσει αποτελεσματικά σχέδια και αλλαγές; Οι πρώτες του προσπάθειες σχετίζονταν με digital features, τα οποία δεν βασίζονταν στον ανθρώπινο παράγοντα, αλλά σε αλγοριθμικές προσπάθειες  να κρατήσει τους χρήστες της πλατφόρμας συνδεδεμένους για περισσότερη ώρα. Δυστυχώς, το πλάνο αυτό δεν αποδείχτηκε ιδιαίτερα εποικοδομητικό και η προσοχή του Facebook στράφηκε σε πιο επιτυχημένες πρακτικές, που έχουν εφαρμόσει ως τώρα παρόμοια social media platforms, όπως το Reddit. Το Reddit, κάνοντας χρήση του ανθρώπινου παράγοντα και της εθελοντικής συμμετοχής για τη πραγμάτωση των δράσεων του, αύξησε θεαματικά τη διάρκεια συνδεσιμότητας των χρηστών του.

Το Facebook έχει πλήρη επίγνωση της αποτελεσματικότητας των features του Reddit, αλλά παρ’ όλα αυτά δεν φαίνεται να θέτει πλώρη για την απόκτησή τους. Αντίθετα, δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αναπαραγωγή των αποτελεσματικότερων features του Snapchat.

Κατά τη διάρκεια του Φεβρουαρίου, διάφορες αναφορές έδειξαν πως το Facebook σκεφτόταν την επιλογή της ένταξης του downvote feature στη πλατφόρμα του. Τι είναι λοιπόν το downvote για το Facebook community; Είναι η δυνατότητα του χρήστη να κάνει downvote (καταψήφιση) σε κάποιο comment σε post, το οποίο θεωρεί ανήθικο, άσχετο σε θέμα περιεχομένου ή ό,τι άλλο θα μπορούσε να καταστήσει το περιεχόμενό του ακατάλληλο. Η ιδέα του downvote concept – η οποία έχει λανσαριστεί στο 5% των android users – δεν έχει στόχο να ορίσει πόσο δημοφιλές είναι ένα comment, αλλά όπως αναφέραμε και νωρίτερα να απομακρύνει ακατάλληλου περιεχομένου comments από την πλατφόρμα. Αν αυτό το feature αποδειχτεί τελικά δημοφιλές, είναι σίγουρο πως θα επηρεάσει και άλλα sections του Facebook platform και θα δώσει στην πλατφόρμα τον Reddit χαρακτήρα που δεν δέχτηκε εξ’ αρχής να ενσωματώσει.

Και όπως φαίνεται, το Facebook είναι πολύ κοντά στην απόφαση για το λανσάρισμα του νέου feature στους users. Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του με τον τύπο της Δανίας, ο διευθυντής των News Feed του Facebook Adam Mosseri, σχετικά με το downvote option, δήλωσε πως «Είναι αρκετά πιθανό πως θα το κάνουμε. Το θέμα είναι, με ποιον τρόπο ακριβώς». Ο Mosseri σημειώνει πως δεν έχει ακόμη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, όμως οι πρόωρες ενδείξεις είναι θετικές. Όλα δείχνουν πως τα downvote και upvote options θα μπορούν να προστίθενται σε post comments, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους χρήστες να επικοινωνούν με ένα τελείως καινούργιο τρόπο και την πρωτοφανή δυνατότητα στο Facebook να διαθέτει ένα feature ως clear audience interest indicator.

Όταν, τελικά λανσαριστεί το νέο feature, είναι πολύ πιθανό πως θα προκαλέσει κάποιες περιπλοκές. Πώς να μην προκαλέσει άλλωστε, όταν η νέα στρατηγική  του Facebook σχετικά με το Νewsfeed είναι να προωθεί κυρίως τα posts που προκαλούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο engagement; Μεγαλύτερο engagement με upvote και downvote options θα σήμαινε έναν καινούργιο παράγοντα σε αυτή την ήδη πολύπλοκη εξίσωση, ο οποίος θα δράσει κατά κύριο λόγο σταθμιστικά. Τα comments με τα περισσότερα upvotes θα φτάσουν στην κορυφή και θα αυξήσουν το engagement και αυτά που λαμβάνουν downvotes θα φιλτράρουν τις ακατάλληλες και άχρηστες πληροφορίες.

Όμως, ο Mosseri αναγνωρίζει πως η έμπνευσή του προέρχεται από τα features του Reddit. Συγκεκριμένα, αναφέρει πως το Reddit και άλλες πλατφόρμες, έχουν εντάξει τα downvote και upvote options, όμως αυτό που μένει είναι να εξακριβωθεί αν πραγματικά ταιριάζει στη πλατφόρμα του Facebook και τους users της. Είναι σύνηθες για το Facebook να ενσωματώνει νέα features που θεωρεί χρήσιμα στη πλατφόρμα του, το όποιο αποτελεί μια risky τακτική. Όμως, ίσως και ένα παράθυρο επιτυχίας..!

Το Facebook αναζητά άμεσους τρόπους και λύσεις για να αυξήσει το engagement των posts του και όπως φαίνεται το downvote και upvote option αποτελεί μία πολλά υποσχόμενη λύση. Τα Facebook features είναι πολλά, κάποιες φορές περίπλοκα αλλά ταυτόχρονα και πολύ χρήσιμα. Πολλές επιχειρήσεις, χρησιμοποιούν το Facebook για την εξαγωγή χρήσιμων δεδομένων και όσο νέα features προστίθενται στην πλατφόρμα, η διαχείριση των δεδομένων που δύναται να προσφέρει, ίσως γίνεται δυσκολότερη. Αν λοιπόν, θελήσετε να αποκομίσετε τα οφέλη από την εξέλιξη του Facebook community μελετήστε καλά ή συμβουλευτείτε κάποιον αρμόδιο, όπως μια διαφημιστική εταιρεία! New era, new possibilities!

Advertising · Content · Facebook · Interactive · News · Online Marketing · Snapchat · Social Media · Tools

#downvote · #upvote · Facebook · socialmedia

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media · Services · Technology

Elisavet Kokozi

Η Ελισάβετ είναι φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά. Ακολούθησε την αγάπη της για την επικοινωνία και τη δημιουργία, που την οδήγησε στην ενασχόλησή της με το digital marketing και τη διαφήμιση. Αυτή τη στιγμή, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Graphic Designer και Digital Marketer – όταν αυτοί οι δύο συγκρούονται

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

»

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

»

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

»

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

»

Πώς θα κάνεις ένα Instagram Giveaway: Συμβουλές και Ιδέες

»

Πως το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει

»

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

»

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο