The New Stuff - Suit digital marketing

Η σχέση του Digital Marketing με τους “Gamers”: Πώς τα brands μπορούν να κερδίσουν στο παιχνίδι της διαφήμισης;

Stefanos Doudountsakis


Το gaming αποτελεί πλέον ένα ιδανικό μέσο για τους marketers της αγοράς. Για τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής το gaming είναι ένα διαδεδομένο πολιτιστικό φαινόμενο που συνδέει καταναλωτές ανεξάρτητα από ηλικία και γένος.
Με την πάροδο του χρόνου, παρατηρούμε trends που αναπτύσσονται στην αγορά των Η.Π.Α, να βρίσκουν απήχηση στην αγορά των άλλων χωρών. Παρακάτω θα αναφέρουμε μερικά από τα σημαντικότερα οφέλη που παρέχουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια για τα brands και το digital marketing.

Απευθυνόμαστε σε ένα αντιπροσωπευτικό και αρκετά ευρύ κοινό

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια περιλαμβάνουν ελκυστικό περιεχόμενο για πληθώρα από brands γιατί αποτελούν αντικείμενο ενδιαφέροντος για πολλούς χρήστες. Όπως αναφέρει ο Darren Hayden (VP, Client Solutions, Nielsen Sports & Entertainment), τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν πόλο έλξης σε έναν κόσμο που το περιεχόμενο είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα μετρήσιμα αποτελέσματα.

Εξαιτίας του μεγάλου βαθμού αφοσίωσης που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, ο αριθμός των ανθρώπων που μπορούν να θεωρηθούν ως συστηματικοί παίχτες έχει αυξηθεί από το 58% το 2012 σε 62% το 2015. H αύξηση αυτή μπορεί να εντοπιστεί στη δυνατότητα που έχουν οι χρήστες να παίζουν σε διάφορες συσκευές.

8

H αυξημένη χρήση των κινητών συσκευών και της 8ης γενιάς των μηχανών παιχνιδιού

Σύμφωνα με την έρευνα του 2012 από το Nielsen για το gaming, σχεδόν 50% των παιχτών δεν χρησιμοποιούσαν ηλεκτρονικούς υπολογιστές ή συσκευές mobile. Παρ’ όλα αυτά, σήμερα τα δεδομένα έχουν αλλάξει αισθητά. Οι παραδοσιακοί gamers συνεχίζουν να παίζουν σήμερα, περισσότερο σε mobile και tablet συσκευές. Εάν επιλέξετε να παίξετε σε mobile συσκευές, ασυνείδητα επιλέγετε να περνάτε περισσότερο χρόνο αφοσιωμένοι παίζοντας παιχνίδια.

Πιο πρόσφατη έρευνα από το Nielsen, έδειξε πως η διαφοροποίηση του κοινού εξαρτάται πλέον από την συσκευή που επιλέγουν οι χρήστες. Χαρακτηριστικά μπορούμε να πούμε πως οι gaming κονσόλες απευθύνονται περισσότερο σε ανδρικό κοινό, σε αντίθεση με τις mobile και tablet συσκευές όπου το κοινό είναι σχεδόν όμοια κατανεμημένο.

5

Επιπλέον, οι χρήστες κονσόλας τείνουν να είναι νεότεροι, ενώ όσοι χρησιμοποιούν desktop υπολογιστές, mobile ή tablet συσκευές είναι ηλικιακά μεγαλύτεροι. Σχεδόν 50% των gamers στις mobile συσκευές είναι 35 χρονών ή μεγαλύτεροι και το 60% που χρησιμοποιούν desktop υπολογιστές είναι 35 και άνω.

Το Word of mouth εξακολουθεί να είναι σημαντικός παράγοντας επιτυχίας, αλλά πλέον και με τη βοήθεια των Social Media

Αν και ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε καταναλωτές είναι μέσω της μετάδοσης της προσφοράς σας από στόμα σε στόμα (word of mouth), τα Social Media είναι εξίσου διάσημα. Η πλατφόρμα που ένας marketer θα μπορούσε να επιλέξει για να προωθήσει ένα προϊόν εξαρτάται από τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού που προσπαθούν να προσεγγίσουν.

7
Το App store είναι ο καλύτερος τρόπος για να συνδεθείτε με χρήστες συσκευών mobile ή tablet. Όσον αφορά το περιεχόμενο, το YouΤube είναι η καλύτερη πλατφόρμα για gamers και δεν διαφέρει πολύ από νέους ή μεγάλους ηλικιακά χρήστες. Συγκεκριμένα 80% των ανήλικων χρηστών ακολουθούν gaming περιεχόμενο στο YouTube, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των ενήλικων ανέρχεται στο 60%. Επιπλέον 84% των gamers επιλέγουν το Facebook ως κύρια πλατφόρμα, ακολουθούμενο από το Twitter και το Instagram.

Πολλές καινοτομίες και επέκταση της gaming κατηγορίας

Τα διαδικτυακά παιχνίδια ή αλλιώς τα E-sports και η νέα τεχνολογία εικονικής φαντασίας (Virtual Reality) έχουν επεκτείνει αισθητά την κατηγορία του gaming από άποψη ενδιαφέροντος και από άποψη συμμετοχών.

4

Συνοδευτικά παρατηρούμε πως τα E-sports γίνονται αποδεκτά ολοένα και περισσότερο και αυτό φαίνεται από τις διάφορες ομάδες που δημιουργούνται και ανταγωνίζονται μεταξύ τους, ακόμα και σε επίπεδο Πανεπιστημίων σε μερικές χώρες.

Συμπερασματικά, η βιομηχανία του gaming εξελίσσεται όλο και περισσότερο αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε μια ασφαλή πρόβλεψη για το μέλλον της. Ωστόσο, οι digital marketers και τα brands οφείλουν να γνωρίζουν τα trends της αγοράς αλλά και τα αναδυόμενα κανάλια διαφήμισης ώστε να δρουν πάντα προδραστικά, με αποτέλεσμα να κερδίζουν το παιχνίδι του ανταγωνισμού.

Advertising · Social Media · Virtual Reality · YouTube

digital marketing · games · trends

Agencies · Brand & Marketing Managers

Stefanos Doudountsakis

Ο Στέφανος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών πάνω στο International Marketing από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde καθώς και προπτυχιακού τίτλου από το ΤΕΙ Πατρών πάνω στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ο ενθουσιασμός καθώς και η διαρκής περιέργειά του για την εξέλιξη του Marketing και της Digital προέκτασής του, τον οδήγησαν στην ενεργή ενασχόληση στον τομέα του Digital Marketing. Αυτήν τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Media Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Beacons: Ένα νέο εργαλείο στην υπηρεσία του Marketing!

»

Τα μυστικά της καλής κάθετης φωτογραφίας και βίντεο

»

Η Δύναμη της Κριτικής στην Εικόνα της Επιχείρησής μας

»

5+1 τρόποι να χρησιμοποιήσετε το Snapchat για την επιχείρησή σας

»

3 γνωρίσματα των Instagram Ads που πρέπει να γνωρίζετε

»

Αποκτήστε περισσότερο Engagement, μέσω του Second Screen

»

Αν τα social media ήταν παίκτες του SURVIVOR!

»

Job Alert!

»

Βίντεο στην φωτογραφία εξωφύλλου, η νέα λειτουργία στο Facebook

»

Last Call for the Last Session. See you on 5th of July!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο