The New Stuff - Suit digital marketing

Μύθοι του Digital Marketing που πρέπει να απομυθοποιηθούν!

vicky nikolopoulou


Με την πάροδο των ετών, η εξέλιξη των social media, αποτελεί έκπληξη για πολλούς! Οι εταιρίες, παρουσιάζονται επίσημα μέσα στου κοινωνικούς ιστότοπους, όπως το Facebook και το LinkedIn και πλέον στήνουν ολόκληρες καμπάνιες βασισμένες σε αυτά. Η εκρηκτική ανάπτυξη αυτού του μέσου όμως, έχει ως αποτέλεσμα να προωθεί και να ενθαρρύνει και παρανοήσεις, με αποτέλεσμα να υπάρχουν περιπτώσεις αποτυχίας της στρατηγικής marketing της εταιρίας, εξαιτίας λανθασμένων αντιλήψεων.

Όπως κάθε στρατηγική marketing, έτσι και αυτή του digital, απαιτεί πολλή έρευνα και σκληρή δουλειά. Οι μύθοι λοιπόν πρέπει να γίνουν άμεσα “debunk“.

Τα κοινωνικά μέσα είναι επαρκή για τη φήμη του εμπορικού σήματος.

Τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης βοηθούν, όμως δεν είναι επαρκή για τη φήμη το brand σας. Ενισχύουν σε μεγάλο βαθμό και διασφαλίζουν την εξυπηρέτηση των πελατών σας από «πρώτο χέρι», καθώς δίνουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράτε άμεσα με το target group που θέλετε. Για την επιτυχία της επιχείρησής σας, λειτουργήστε συνδυαστικά με την  ενεργό συμμετοχή σας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης με ποικίλες πλατφόρμες marketing και ένα δυνατό brand name που στηρίζεται στο γιατί είναι σημαντικό το προϊόν σας.

Τα κοινωνικά μέσα είναι Δωρεάν.

Πιστεύετε ότι το digital marketing είναι δωρεάν; Παρ΄όλο που δεν είστε υποχρεωμένοι να ξοδεύεται χρήματα για να δημιουργήσετε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό με πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Twitter,  σίγουρα πρέπει να επενδύσετε πολύ χρόνο σε αυτό.  Και ο χρόνος είναι χρήμα! Αρχικά  πρέπει να ερευνήσετε, να  διαβάσετε τις τρέχουσες μεθόδους και να ανακαλύψετε μοναδικές στρατηγικές για να γίνετε δημοφιλείς. Και όλα αυτά απαιτούν πολλές ώρες και γνώση για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Το πιο απλό παράδειγμα, που αναιρεί το μύθο του free, είναι η ανάγκη για αύξηση των οργανικών σας αναρτήσεων τοποθετώντας τα χρήματα πίσω από την ανάρτησή σας, κάτι που σίγουρα θα σας δώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Οι αναρτήσεις της Google είναι τυχαίες!

Οι δημοσιεύσεις στο Google εξαρτώνται από πολλά. Η δραστηριότητά σας στο Google  θα αυξήσει την ταξινόμηση αναζήτησης της εταιρίας σας  ακόμη και αν δεν βλέπετε πολλή αλληλεπίδραση. Επιπλέον σημαντικό ρόλο αποτελεί το  SEO, καθώς επενδύοντας στο να γίνεις ο πρώτος DoFollow σύνδεσμος στο Google αποτελεί βασικό δομικό στοιχείο marketing. Ναι, κάντε τα πάντα για να ανέβετε στην κατάταξη!

Και το κοινό… θα σας ακολουθήσει!

Δημιουργήστε εξαιρετικό περιεχόμενο και το κοινό θα σας ακολουθήσει. Είναι αρκετό; H απάντηση είναι ότι δεν θα έρθουν, αν δεν το προωθήσετε καλά. Σίγουρα, το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας μπορεί να κάνει θαύματα, αλλά πρέπει να το προωθήσετε  για να το δει το κοινό! Η τακτική της προώθησης είναι ένα σημαντικό μέρος της επιτυχίας του marketing. Ένα κουμπί share,  στον ιστότοπο ή το ιστολόγιό σας, θα επιτρέψει στο κοινό να μοιραστεί το περιεχόμενό σας στα κοινωνικά δίκτυά τους. Και έτσι θα ξεκινήσει ολόκληρη η αλυσίδα!

H τρέλα των “likes” και των “followers”.

Για την επιτυχία της εταιρείας σας, πρέπει σίγουρα να κερδίσετε αξία, υψηλότερη από το κόστος σας. Οι Marketers προσπαθούν να αποδείξουν τα πάντα με τους αριθμούς και να το συσχετίσουν με την επιτυχία της εταιρείας. Μην νομίζετε ότι ο αριθμός των likes που έχετε είναι ο αριθμός των ανθρώπων που πραγματικά «συμπαθούν» το εμπορικό σήμα σας. Στην πραγματικότητα είναι αρκετά επίφοβο, να αγοράζετε τα like του Facebook, προκειμένου να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας. Μην παραπλανάτε το ακροατήριό σας με μεγάλο αριθμό like, το οποίο είναι σε αντιδιαστολή με το engagement των δημοσιεύσεών σας. Είναι λόγος, να χάσει η επωνυμία, την αξιοπιστία της. Δημιουργήστε traffic!

Facebook · marketing · Mobile Marketing · Social Media

digital marketing · Facebook · μύθοι

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

vicky nikolopoulou

Η Βίκυ είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού τμήματος "Εφαρμοσμένης Οικονομικής και Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά η αγάπη της για το marketing την οδήγησε στα σκαλοπάτια της Socialab, που τώρα εργάζεται ως account executive. Άλλωστε πιστεύει ότι το digital marketing είναι ο πιο δυναμικός τομέας, σε εξέλιξη.

Recently Published

»

PR Manager Wanted!

»

Google AdWords: Ο ρόλος των Ad Extensions

»

5 SEO Trends που πρέπει να γνωρίζει κάθε Digital Marketer

»

5 Tips για όσους συνεργάζονται με Digital Agency

»

Πώς θα αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους στο Instagram

»

3 νέες δυνατότητες για τα Instagram Stories που πρέπει να γνωρίζετε

»

Interns Wanted!

»

Οι 5 καθημερινές συνήθειες των επιτυχημένων marketers!

»

Intern Wanted!

»

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο