The New Stuff - Suit digital marketing

Ξεγελώντας τον αλγόριθμο του Instagram!

Amaria Katsanevaki


Μπαίνοντας για λίγο στα Instagram analytics παρατηρείς αμέσως την αλλαγή στο engagement σε σχέση με λίγους μήνες πριν! Σωστά είδες… και όλο αυτό οφείλεται στην αλλαγή του αλγόριθμου από χρονολογικό σε αλγοριθμικό, πράγμα που θυμίζει πολύ Facebook.

Ας δούμε μαζί κάποια «κόλπα» για να μείνει interactive το Instagram του brand σου με organic engagement.

1. Μάθε τι είναι τα Instastories και γίνε pro!

Τα Instagram stories είναι ένας πολύ εύκολος τρόπος να αυξήσεις το engagement σου γιατί φέρνει κοντά το brand σου με το κοινό του. Οι followers έχουν τη δυνατότητα να αλληλοεπιδρούν με τον λογαριασμό σου μέσω της νέας λειτουργίας των δημοσκοπήσεων (polls) και να αφουγκράζονται την «προσωπικότητα» του κάθε brand. Όσο περισσότεροι βλέπουν τα stories σου, τόσο πιο πάνω θα φανείς στο feed.

2. Live Video!

Στην ίδια λογική, η χρήση των live videos βοηθάει επίσης! Επιπλέον, αυξάνει και την επαφή των followers με τον λογαριασμό σου, αφού το βλέπουν πρώτο πριν τα stories και τους έρχεται και ειδοποίηση.

3. Συνεργάσου με ειδικούς για τη δημιουργία των posts!

Δραστηριοποιείσαι σε μια πλατφόρμα όπου post=photo ή video. Είναι λογικό οι φωτογραφίες που θα ανεβάζεις να πρέπει να έχουν άριστη ποιότητα! Η καλύτερη λύση είναι να συνεργαστείς με έναν φωτογράφο για να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα ή με έναν video producer (τα βίντεο σου δίνουν μεγαλύτερη πιθανότητα να ανέβεις στο feed).

Εδώ θα πρέπει να τονιστεί πως πέρα από όμορφες φωτογραφίες ξεχωριστά, όλες μαζί θα πρέπει να ταιριάζουν χρωματικά ή στυλιστικά και να δημιουργούν μια ωραία σύνθεση. Υπάρχουν applications τα οποία βοηθούν στο να προγραμματίσεις τα posts σου, διασφαλίζοντας το να έχεις ένα αξιοζήλευτο προφίλ!

4. Τρέξε διαγωνισμούς!

Οι διαγωνισμοί είναι μια πρακτική που ακολουθείται εδώ και πολύ καιρό. Με το να προσφέρεις στους followers σου μικρά δωράκια τους κάνεις να αγαπήσουν το brand σου και να αλληλοεπιδρούν σαν τρελοί!

5. Γράψε πιασιάρικες λεζάντες!

Ο καλύτερος τρόπος για να πιάσεις το ενδιαφέρον των χρηστών στο feed είναι να χρησιμοποιείς μια ερώτηση στα captions σου ή να προτρέπεις τον αναγνώστη να προβεί σε κάποια ενέργεια.
Εννοείται πως μόλις σου κάνουν comment πρέπει να απαντάς. Θυμήσου… όσα περισσότερα comments τόσο πιο ψηλά στο feed!
Εκτός από τις ερωτήσεις, οι χρήστες εκτιμούν πολύ το να τους αναφέρεις πληροφορίες για το προϊόν σου ή για το brand σου γενικότερα.

6. Γίνε επίκαιρος!

Στα social media, είναι πολύ σημαντικό να είσαι «μέσα σε όλα». Εάν υπάρχει μια τάση, ένα viral γεγονός, κάτι στη μόδα κλπ. και θεωρείς πως ταιριάζει στο brand σου, αυτό αποτελεί ταυτόχρονα μία πολύ καλή ευκαιρία που αξίζει εκμεταλλευτείς.

7. Πόσταρε τις ώρες που είναι ενεργό το κοινό σου!

Ο κάθε λογαριασμός, ανάλογα με τους followers του, έχει και αυτός το δικό του rush hour. Μπορείς πολύ εύκολα να μάθεις ποιες είναι οι ιδανικές ώρες για ανάρτηση, εάν έχεις business profile. Μόλις μάθεις πότε πρέπει να ποστάρεις, καλό είναι να κρατήσεις ένα πρόγραμμα και να υπάρχει μια συνέπεια στη συχνότητα.

8. Πρόβαλε την ταυτότητα του brand σου!

Οι λογαριασμοί με το μεγαλύτερο engagement είναι εκείνοι που ξεχωρίζουν για τη μοναδικότητά τους και το στυλ τους. Θέλεις ο χρήστης να ξέρει πως βλέπει μία δική σου φωτογραφία πριν καν διαβάσει το όνομά σου. Επέλεξε τον μοναδικό τρόπο παρουσίασης που σε εκφράζει και μην ξεφεύγεις από αυτόν. Μπορεί να είναι ένας συγκεκριμένος τρόπος edit, συγκεκριμένα χρώματα κλπ. Εδώ να προσθέσουμε πως στην ταυτότητα του brand συγκαταλέγονται και οι στιγμές «πίσω από την κάμερα», backstage, how-to και πολλά άλλα που δίνουν ζωντάνια στο περιεχόμενο.

Συμπέρασμα:

Για να φαίνεσαι πάντα στην αρχή του feed, θα πρέπει να δουλέψεις σκληρά και έξυπνα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το καταφέρεις αυτό όμως δεν πρέπει ποτέ να επαναπαύεσαι!
Ο καλύτερος τρόπος για να μην χάνει κανείς τα posts σου είναι το να έχεις ένα μεγάλο engagement.
Εάν όλα αυτά σου φαίνονται πολλά και περίπλοκα δεν χρειάζεται να το βάζεις κάτω… υπάρχουν πολλά agencies που ειδικεύονται στο να είναι το brand σου πάντα relevant!

Advertising · Case Studies · Content · Facebook · Greek Case Studies · How To · Online Marketing · Opinion · Social Media

#Instagram Business Profile · advertising · adwords · algorithm · bloggers · blogs · branding · business · Content · digital marketing · engagement · Facebook · instagram · instagram stories · marketing · Social Media · social media marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Education · Fashion · Media · Music/ Cinema/ Entertainment · Services · Technology

Amaria Katsanevaki

Η Αμάρια είναι φοιτήτρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο ΟΠΑ. Την ενδιαφέρει ο κόσμος των Social Media, όπου διατηρεί προφίλ σε όλες τις πλατφόρμες αλλά και κανάλι στο YouTube! Στις μεγάλες της αγάπες συγκαταλέγονται το τραγούδι και η σύνθεση. Σήμερα, είναι PR Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Το email marketing εξακολουθεί να είναι μια αποτελεσματική στρατηγική το 2018

»

Επενδύστε στο Native Advertising για να ενισχύσετε την απήχησή σας!

»

“Ask for a Referral” η νέα επιλογή του LinkedIn που διευκολύνει την εύρεση εργασίας

»

Ξεγελώντας τον αλγόριθμο του Instagram!

»

Account Intern wanted!

»

Οι Top εταιρείες στο LinkedIn μοιράζονται τα μυστικά της συνέντευξης

»

Η σημασία της mobile βελτιστοποίησης των διαφημίσεων

»

Νέες λειτουργίες στο Instagram: Eνεργοί σύνδεσμοι σε άλλα προφίλ και hashtags στο bios

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές για τους travel marketeers για τη στόχευση ενδιαφερόμενων χρηστών

»

5 Αποδεδειγμένοι Τρόποι που το Remarketing βελτιώνει τις Digital Marketing Προσπάθειες

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο