The New Stuff - Suit digital marketing

Οι νέοι εγκαταλείπουν το Facebook

Katerina Michalopoulou


Τουλάχιστον μια φορά το χρόνο, κυκλοφορεί μια νέα έρευνα που δείχνει πως η σημερινή νεολαία εγκαταλείπει το Facebook με ταχύ ρυθμό και ότι το Facebook γίνεται σιγά σιγά ξεπερασμένο.

Παρόλα αυτά, με 2 δισεκατομμύρια + χρήστες, το Facebook αυξάνει κατά 71% τα κέρδη του χρόνο με τον χρόνο, οπότε είναι απίθανο να ξεπεραστεί σύντομα.

Είναι σημαντικό να λαμβάνονται υπόψιν και οι συμπεριφορές χρήσης από διαφορετικά δημογραφικά στοιχεία. Το τοπίο των κοινωνικών μέσων έχει γίνει πιο διαφοροποιημένο και ανταγωνιστικό, επιτρέποντας τους χρήστες να περνούν τον χρόνο τους σε μια σειρά διαφορετικών μέσων.

Μια πρόσφατη μελέτη από το e-Marketer έδειξε πως οι έφηβοι και οι ενήλικες αρχίζουν να περνούν περισσότερο χρόνο στο Instagram και στο Snapchat.

  • Οι μηνιαίοι χρήστες του Facebook αυξήθηκαν κατά 2,4% το 2017, αλλά η ηλικιακή ομάδα 12-17 ετών μειώθηκε κατά 4%, το δεύτερο συνεχόμενο έτος μείωσης για αυτήν την ηλικιακή ομάδα (μείωση κατά 1,2% το 2016).
  • Το Snapchat για το 2017 προβλέπει αύξηση των χρηστών κατά 8% στις Η.Π.Α., ενώ οι χρήστες μεταξύ 18-24 ετών αυξάνονται κατά 19,2%.
  • Το Snapchat πρόβλεψε να ξεπεράσει τόσο το Facebook όσο και το Instagram στις ηλικιακές ομάδες 12-17 ετών και 18-24 ετών.
  • Το Instagram εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 23,8% στις Η.Π.Α., ενώ οι χρήστες ηλικίας  κάτω των 12 ετών θα αυξηθούν κατά 19% και οι δημογραφικοί δείκτες μεταξύ 12-17 ετών θα αυξηθούν κατά 8,8%.

Οπότε τι σημαίνουν όλα αυτά; Οι marketers πρέπει να εγκαταλείψουν το Facebook και να στραφούν σε άλλα μέσα;

Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές για το τι να κάνετε για να προετοιμάσετε τη στρατηγική social media marketing:

1. Δοκιμάστε όλες τις digital πλατφόρμες.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να ενσωματώσετε το Instagram και το Snapchat στο δικό σας brand. Το Instagram θεωρείται ότι έχει το μεγαλύτερο brand engagement από οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό μέσο.

2. Να είστε προσεχτικοί με το Snapchat.

Εάν ως brand το κοινό σας είναι νέοι επενδύστε οπωσδήποτε στο Snapchat και μην το φοβηθείτε.

3. Μείνετε στο Facebook.

Το Facebook προσφέρει το πιο ισχυρό σύστημα διαφήμισης που διατίθεται για τα κοινωνικά δίκτυα. Μπορείτε να στοχεύετε από το Instagram τους νέους και από το Facebook τους γονείς, καθώς το “θέλω” προέρχεται από τα παιδιά και το “μπορώ να το αγοράσω” από τους γονείς. Όλη την παραπάνω δυνατότητα μπορεί να την προσφέρει το Facebook.

4. Μην πανικοβληθείτε.

Η χρήση όλων των social media κάποια στιγμή θα μειωθεί διότι κάτι καινούργιο θα έρθει. Κρατήστε την ψυχραιμία σας, συνεχίστε να εφαρμόζετε τη στρατηγική σας και να είστε ανοιχτοί στα νέα δεδομένα και ανοιχτοί στους πειραματισμούς.

Advertising · Facebook · Social Media

advertising · digital marketing · Facebook · instagram

Brand & Marketing Managers

Media

Katerina Michalopoulou

Η Κατερίνα είναι απόφοιτος του τμήματος Δημόσιας Διοίκησης Παντείου και του τμήματος Digital Marketing του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.Το ενδιαφέρον της για τον κλάδο του Marketing και ιδιαίτερα του Digital Marketing δημιουργήθηκε από τα πρώτα της φοιτητικά χρόνια.Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Επενδύστε στο Native Advertising για να ενισχύσετε την απήχησή σας!

»

“Ask for a Referral” η νέα επιλογή του LinkedIn που διευκολύνει την εύρεση εργασίας

»

Ξεγελώντας τον αλγόριθμο του Instagram!

»

Account Intern wanted!

»

Οι Top εταιρείες στο LinkedIn μοιράζονται τα μυστικά της συνέντευξης

»

Η σημασία της mobile βελτιστοποίησης των διαφημίσεων

»

Νέες λειτουργίες στο Instagram: Eνεργοί σύνδεσμοι σε άλλα προφίλ και hashtags στο bios

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές για τους travel marketeers για τη στόχευση ενδιαφερόμενων χρηστών

»

5 Αποδεδειγμένοι Τρόποι που το Remarketing βελτιώνει τις Digital Marketing Προσπάθειες

»

Η κριτική για το redesign του Snapchat συνεχίζεται!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο