The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς η δημοσίευση περισσότερων από τις προσωπικές σας προτιμήσεις μπορεί να ενισχύσει τα αποτελέσματά σας στο LinkedIn

Smaragda Monou


Είναι πολύ σημαντικό, σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn, το οποίο έχει ως επί τω πλείστον επαγγελματική χρήση, να μπορείτε να παρουσιάζετε και ένα κομμάτι της προσωπικής σας ζωής, αυτής που κάνετε εκτός δουλειάς. Αυτό θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τους πελάτες σας και να φαίνεστε περισσότερο ενδιαφέρον σαν άνθρωποι σε αυτούς.

Μοιραστείτε τον εαυτό σας στο LinkedIn

Το LinkedIn είναι γνωστό από καιρό ως το “επαγγελματικό” κοινωνικό δίκτυο – περιέχει πάνω από 540 εκατομμύρια μέλη, σε 200 διαφορετικές χώρες, τα οποία έρχονται καθημερινά για ειδήσεις, πληροφορίες, ευκαιρίες απασχόλησης, online εκπαίδευση, δικτύωση και πολλά άλλα.

Και ενώ το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου που δημιουργούμε και μοιραζόμαστε στο LinkedIn είναι επαγγελματικά θέματα (συμβουλές και κατάρτιση, θέσεις blog, κλπ.), ένα μικρό ποσοστό δεν χρειάζεται να είναι.

Τουλάχιστον μερικές φορές την εβδομάδα πρέπει να μοιράζεστε μια φωτογραφία, μια ιστορία ή ένα βίντεο που σχετίζονται με το τι συμβαίνει στη ζωή σας χωρίς δουλειά – και, πολλές φορές, αυτές οι αναρτήσεις έχουν πολύ μεγαλύτερο engagement και απόψεις από το “επαγγελματικό” περιεχόμενο.

Ο λόγος είναι απλός: Οι άνθρωποι θέλουν να μοιραστούν τη ζωή μεταξύ τους. Χρειαζόμαστε μια αίσθηση κοινότητας, ακόμη και σε απευθείας σύνδεση και ακόμη και σε μια “επαγγελματική” ρύθμιση όπως το LinkedIn.

Επίσης, από επιχειρηματική άποψη, θέλουμε να αισθανόμαστε ότι «γνωρίζουμε, όπως και εμπιστευόμαστε» τους ανθρώπους που περνάμε το χρόνο και τα χρήματά μας.

Δημιουργία δεσμού

Το άνοιγμα ενός παραθύρου στην προσωπική σας ζωή δεν χρειάζεται να παίζει σαν ένα επεισόδιο της Oprah ή του Dr. Phil – χρειάζεται απλώς να παρουσιάσει κάποια πράγματα από την προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τη ζωή σας μακριά από το γραφείο.

Όσο περισσότερο το κάνετε, τόσο περισσότερο προσελκύει τον πελάτη με τον οποίο θέλετε να εργαστείτε – άτομα που απολαμβάνουν το στυλ επικοινωνίας και της προσωπικότητάς σας ή μοιράζονται παρόμοια χόμπι και ενδιαφέροντα με εσάς.

Ακόμα καλύτερα, απωθεί τα είδη των πελατών που δεν είναι κατάλληλα για το ύφος της επικοινωνίας και της επιχείρησής σας.

Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, η κοινή χρήση αυτών των μικρών, προσωπικών και πραγματικών στιγμών βοηθά τους ανθρώπους να σας γνωρίσουν – και, μόλις σας γνωρίσουν, έχουν μια αφήγηση και μια ιστορία την οποία μπορούν να σας προσδώσουν και να σας θυμούνται.

Για παράδειγμα, είμαι ο πατέρας που μένει στο σπίτι, επιχειρηματίας, ο οποίος πήρε το πρωινό με τη σύζυγό του, το σκύλο και τους τρεις γιους του – αυτός είναι ο τρόπος ζωής που θέλω οι ιδανικοί πελάτες μου (επαγγελματίες προπονητές, σύμβουλοι και άλλοι ανεξάρτητοι ή αυτοαπασχολούμενοι επαγγελματίες) να θέλουν για τον εαυτό τους.

Βλέποντας αυτό το είδος περιεχομένου “lifestyle” στο LinkedIn υπενθυμίζει στο κοινό ότι είμαστε στην ίδια τροχιά και ότι ίσως στην “επαγγελματική” πλευρά, τα online μαθήματα μου μπορούν να τους βοηθήσουν να αποκτήσουν περισσότερο τον ίδιο τρόπο ζωής και την προσωπική ελευθερία που επιθυμούμε και οι δύο.

Οι άνθρωποι θέλουν αυτό που έχετε

“Για πολλούς ανθρώπους, είστε αυτός ο χαρακτήρας που βλέπουν στο διαδίκτυο”. Και, όπως αυτός ο «χαρακτήρας», πρέπει να πλέξετε μια αφήγηση και να πείτε μια ιστορία για το ποιοι είστε, τι κάνετε και πώς βοηθάτε τους άλλους να επιτύχουν τους στόχους τους.

Το θέμα είναι απλό: να μοιράζεστε την πραγματική σας ζωή στο LinkedIn, δημιουργώντας τεράστιο engagement και οικοδομώντας δεσμούς με τους ανθρώπους ως αποτέλεσμα.

Ξεκινήστε να κάνετε το ίδιο πράγμα στο διαδίκτυο – είτε μέσω του LinkedIn (όπου αυτός ο τύπος περιεχομένου θα ξεχωρίζει στη θάλασσα επαγγελματικής ταυτότητας) είτε με οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο.

 

LinkedIn · Social Media

linkedin

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Η Google ανακοίνωσε ένα σημαντικό update για το Google Trends

»

Καλωσορίστε τα ”Shop the Look” Pins! Τα νέα Shopping Ads!

»

7 tips για ένα πιο πετυχημένο Site

»

Είναι τα upvotes και downvotes τα νέα trending Facebook features;

»

Το Instagram εγκαινιάζει τη λειτουργία Focus Mode & τα Mention Stickers

»

5 Tips για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Instagram

»

Το Facebook θα εκπαιδεύσει 1.000.000 επιχειρήσεις μέχρι το 2020

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς