The New Stuff - Suit digital marketing

Συνεργασία Bloomberg-Twitter: Καινοτόμο σχέδιο για τη νέα γενιά χρηστών

Panagiotis Sardelis


Αρχικά, η ομάδα του Suit.gr και εγώ, θα θέλαμε να σας ευχηθούμε ευτυχισμένο το Νέο Έτος! Ας είναι το ξεκίνημα του 2018, αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής!

Στα δικά μας νέα τώρα, προ ημερών, ανακοινώθηκε η συνεργασία μεταξύ Bloomberg Media και Twitter, φέρνοντας μία μεγάλη αλλαγή στον τομέα της ψηφιακής πληροφόρησης. Το σχέδιο αφορά τη δημιουργία λογαριασμού από την Bloomberg Media στο Twitter με στόχο την 24ωρη κάλυψη γεγονότων παγκοσμίως. To TicToc θα αποτελέσει καινοτομία όχι λόγω του στόχου του αλλά λόγω του target group του. Ουσιαστικά, ο λογαριασμός απευθύνεται σε νέους χρήστες που επιδιώκουν γρήγορη ενημέρωση μέσω κινητού ή tablet.

Το TicToc by Bloomberg παρέχει 24ωρη και καθημερινή ενημέρωση στους χρήστες με κάλυψη live video και posts ειδήσεων, αποτελώντας την πρώτη πλατφόρμα που πραγματοποιεί ένα τόσο μεγάλο και καινοτόμο project. Μάλιστα, η υλοποίηση του θα γίνει με τη συμμετοχή και των 2.700 δημοσιογράφων και αναλυτών από 120 χώρες που συνεργάζονται με την Bloomberg Media.  Ήδη, μεγάλες εταιρίες όπως η Goldman Sachs και η CA Technologies έχουν υπογράψει συνεργασία για την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών με σκοπό την πιο αποδοτική και βιώσιμη υλοποίηση της πλατφόρμας.

Η ενημέρωση χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: το παγκόσμιο update ειδήσεων που ανανεώνεται ανά ώρα και η κατηγορία των breaking news που θα ενημερώνει τους χρήστες για τα έκτακτα γεγονότα απευθείας τη στιγμή που γίνονται με δυνατότητα συζήτησης επί το θέματος.

Σε αυτό ακριβώς το σημείο έγκειται η μεγάλη δυνατότητα επιτυχίας του project. Η δημιουργία του λογαριασμού θα καταφέρει όχι μόνο να ενημερώνει για το οτιδήποτε γίνεται στον κόσμο σύντομα, άμεσα και γρήγορα τους χρήστες που δεν έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε υπολογιστή ή laptop αλλά και να επιτρέπει την απευθείας συζήτηση των θεμάτων που παρουσιάζονται με tags, hashtags και reposts.

Η καινοτομία αυτή προσφέρει μια νέα οπτική στη λειτουργία των social media και ειδικότερα του Twitter καθώς ο προσανατολισμός τους αρχίζει να κινείται προς τη γρήγορη και όχι την αναλυτική ενημέρωση. H Bloomberg Media συνειδητοποίησε την αξία του Twitter στον ενημερωτικό τομέα και οδήγησε την εταιρία σε ένα νέο, εκσυγχρονιστικό βήμα που θα οδηγήσει και άλλα μέσα ενημέρωσης σε παρόμοια δράση.

Future · Interactive · Mobile · News · Social Media · Twitter

bloomberg · News · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Panagiotis Sardelis

Ο Παναγιώτης Σαρδέλης είναι τελειόφοιτος του τμήματος Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Αποτέλεσε μέλος ερευνητικών ομάδων και ΜΚΟ στους τομείς των διεθνών σχέσεων με ειδίκευση στην ενέργεια και τα διεθνή οικονομικά. Ο τομέας των business συνιστά πλέον κύριο αντικείμενο απασχόλησης του με επίκεντρο το digital marketing. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

»

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

»

Απλές τακτικές για να χρησιμοποιήσεις το Video Content Marketing

»

7 απλά βήματα για να δημιουργήσετε LinkedIn Company Page

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο