The New Stuff - Suit digital marketing

Τι είναι τελικά το remarketing;

vicky nikolopoulou


Μόνο το 2% των επισκεπτών του site σας τελικά θα οδηγηθεί σε πώληση.  Αυτός ο αριθμός μπορεί να φαίνεται χαμηλός, αλλά η αλήθεια είναι ότι πρέπει πραγματικά να προσπαθήσετε πολύ για να  κερδίσετε τους επικείμενους αγοραστές σας. Ίσως το traffic της σελίδας σας να είναι μεγάλο αλλά το σημαντικό είναι, πόσοι από τους επισκέπτες τελικά μετατράπηκαν σε αγοραστές!

Είναι φανερό ότι το κοινό που έχει αλληλεπιδράσει ή έχει έστω επισκεφθεί τον ιστότοπό σας είναι σίγουρα καλύτερο κοινό για στόχευση. Ακριβώς αυτό κάνει το remarketing! Προσεγγίζει «έτοιμους» πελάτες!

Το remarketing  είναι μια τεχνολογία βασισμένη σε cookie που χρησιμοποιεί απλό κώδικα Javascript για να παρακολουθεί ανώνυμα το κοινό σας σε όλο το web.

To πώς λειτουργεί είναι κάτι απλό: Τοποθετείτε ένα μικρό, διακριτικό κομμάτι κώδικα στον ιστότοπό σας! Ο κώδικας  δεν είναι φανερός στους επισκέπτες του site σας και δεν επηρεάζει την απόδοση του ιστότοπού σας. Μόλις ένας επισκέπτης εισέλθει,  κάνει κλικ σε ένα προϊόν ή κάνει κάποια ενέργεια, το cookie επιτρέπει να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες και έτσι οι διαφημίσεις σας, να εμφανίζονται σε άλλους ιστότοπους που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες σας τακτικά.

Είτε θέλετε να προωθήσετε τη δραστηριότητα πωλήσεων, να αυξήσετε τα registrations  ή να αυξήσετε το awareness του brand σας, το επαναληπτικό μάρκετινγκ πρέπει να είναι ένα στρατηγικό στοιχείο της διαφήμισής σας. Μπορεί να αυξήσει την απόδοση επένδυσης (ROI) για όλους τους τύπους διαφημιζόμενων.

Η επιτυχία του κρύβεται στο ότι έχετε την επιλογή να προσεγγίσετε άτομα αφού έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας. Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε λίστες προσαρμοσμένες στους διαφημιστικούς σας στόχους όπως για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα “Shopping cart abandoners” για να προβάλλετε διαφημίσεις σε άτομα που έχουν προσθέσει κάτι στο καλάθι αγορών τους αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει μια συναλλαγή. Επιπλέον μπορείτε να προσεγγίσετε άτομα τα οποία περιηγούνται αποκλειστικά από mobile ή και καμπάνιες high-performance remarketing. Μην ξεχνάτε να είστε creative χρησιμοποιώντας όλα τα εργαλεία που είναι στη διάθεσή σας , όπως το Ad gallery.

Μια γεύση από το τι μπορείτε να κάνετε

Standard remarketing: Προβολή διαφημίσεων στους παλαιότερους επισκέπτες σας καθώς περιηγούνται σε ιστότοπους του web.

Dynamic remarketing: Ενισχύστε τα αποτελέσματά σας με το δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ, στο οποίο οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν προϊόντα ή υπηρεσίες που είδαν οι χρήστες στον ιστότοπό σας.

Remarketing for mobile apps: Εμφάνιση διαφημίσεων σε άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει τo mobile ap.

Remarketing lists for search ads: Προβάλλετε διαφημίσεις στους παλιούς επισκέπτες σας καθώς πραγματοποιούν επιπλέον αναζητήσεις για το τι χρειάζονται στο Google, αφού εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας.

Video remarketing: Εμφάνιση διαφημίσεων σε άτομα που έχουν αλληλεπιδράσει με τα βίντεό σας ή το κανάλι σας YouTube.

Email-list remarketing: Ανεβάστε μια λίστα διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και όταν τα άτομα αυτά συνδεθούν με το Google search, το YouTube ή το Gmail οι διαφημίσεις σας εμφανίζονται!

Να μην ξεχνάτε ότι το remarketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο βελτιστοποίησης brand σας αλλά λειτουργεί καλύτερα αν αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ψηφιακής στρατηγικής.

Advertising · marketing · Online Marketing · Social Media

remarketing

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

vicky nikolopoulou

Η Βίκυ είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού τμήματος "Εφαρμοσμένης Οικονομικής και Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά η αγάπη της για το marketing την οδήγησε στα σκαλοπάτια της Socialab, που τώρα εργάζεται ως account executive. Άλλωστε πιστεύει ότι το digital marketing είναι ο πιο δυναμικός τομέας, σε εξέλιξη.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook