The New Stuff - Suit digital marketing

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

Smaragda Monou


Δεν μπορεί να είναι εύκολη δουλειά να βρίσκεστε στην PR ομάδα του Facebook αυτή τη στιγμή.

Στο μεταξύ της αμφισβήτησης σχετικά με το πώς τα δεδομένα της πλατφόρμας αναφέρθηκαν λανθασμένα από ομάδες πολιτικών ακτιβιστών, το κοινωνικό δίκτυο πρέπει ακόμα να απελευθερώσει ενημερώσεις και νέες λειτουργίες και να το κάνει με τρόπο που να παραμένει ξεχωριστός από την ευρύτερη, αρνητική συζήτηση.

Αυτό είναι κάπως εμφανές στην τελευταία ενημέρωση του Facebook για το Messenger, στην οποία η εταιρεία προβάλλει για άλλη μια φορά την αξία των ομάδων, η οποία αποτελεί μέρος της υπερβολικής προσπάθειας του Facebook να διασφαλίσει ότι θα προωθήσει τη συμμετοχή online, σε αντίθεση με τη διευκόλυνση της παθητικής κατανάλωσης , διότι η παθητική κατανάλωση είναι κακή για την ψυχική σας υγεία, αλλά η ενεργή αλληλεπίδραση είναι καλή).

Στο Messenger, το Facebook λέει ότι δημιουργήθηκαν 2,5 εκατομμύρια νέες ομάδες στην πλατφόρμα «κάθε μέρα πέρυσι». Τώρα, αυτό μπορεί να μοιάζει πολύ, αλλά το Facebook θεωρεί τις συνδέσεις με τις οποίες αλληλεπιδράτε επανειλημμένα με το Messenger ως μια «ομάδα», οπότε ο ορισμός είναι λίγο πιο τεντωμένος από αυτό που παραδοσιακά υποθέτετε.

Φροντίζοντας για αυτό – και όπως σημειώσαμε, ευθυγραμμίζοντας τις προσπάθειες του Facebook να κάνει το κοινωνικό δίκτυο ξανά και ξανά – το Facebook τώρα ανοίγει τα προνόμια διαχείρισης του Messenger, τα οποία θα επιτρέψουν στους χρήστες να ενεργοποιήσουν μια διαδικασία έγκρισης για νέους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη συνομιλία σας.

Όπως εξηγείται από το Facebook:

«Τα δικαιώματα διαχειριστή σάς επιτρέπουν να εγκρίνετε νέα μέλη προτού συνδεθούν στην ομαδική συνομιλία σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στις συνομιλίες μεγάλων ομάδων με ανθρώπους που ίσως δεν έχετε ακόμα συνδεθεί, όπως όταν προγραμματίζετε το πάρτι γενεθλίων ενός φίλου με διαφορετικές ομάδες φίλων. Οι διαχειριστές έχουν επίσης τη δυνατότητα να αφαιρέσουν τα μέλη, αν χρειαστεί, και να προωθήσουν ή να υποβιβάσουν οποιοδήποτε άλλο άτομο στην ομαδική συζήτηση ως διαχειριστές.»

Ουσιαστικά, αυτό καθιστά τις συνομιλίες του Messenger περισσότερο σαν ομάδες του Facebook. Το Facebook λέει ότι τα εργαλεία διαχείρισης του Messenger θα είναι απενεργοποιημένα από προεπιλογή, δίνοντας στους χρήστες την επιλογή να τα ενεργοποιήσουν αν χρειαστεί.

Οι συνομιλίες ομάδων μπορούν να περιλαμβάνουν μέχρι 250 άτομα, επομένως τα εργαλεία θα έχουν σίγουρα κάποια αξία, ενώ παράλληλα θα δώσουν στο Facebook έναν άλλο τρόπο να ενθαρρύνουν μεγαλύτερα φόρουμ συνομιλίας, αυξάνοντας ιδανικά το engagement.

Και αν θέλετε να επεκτείνετε τις ομάδες συνομιλίας Messenger, έχετε τώρα έναν άλλο τρόπο να το κάνετε αυτό – το Facebook προσθέτει επίσης συνδέσεις που μπορούν να εγγραφούν, τις οποίες μπορείτε να στείλετε στους ανθρώπους για να τις συνδέσετε στην ομάδα σας.

«Οποιοσδήποτε σε μια ομαδική συζήτηση μπορεί να δημιουργήσει έναν σύνδεσμο προσαρμοσμένης πρόσκλησης και να το μοιραστεί με κάποιον που θα ήθελε να συμμετάσχει στη συνομιλία. Τα άτομα που αγγίζουν τη σύνδεση θα προστεθούν στην ομάδα αυτόματα αν οι εγκρίσεις είναι απενεργοποιημένες ή θα προστεθούν μόλις ο διαχειριστής εγκρίνει το αίτημα».

Η επιλογή θα συμβάλει στη βελτιστοποίηση της διαδικασίας σύνδεσης, αλλά και τα δύο εργαλεία θα μπορούσαν επίσης να έχουν συνέπειες στο brand και στο marketing.

Facebook · Social Media

facebook messenger · messenger

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς

10 Must Have Που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα
»

10 Must Haves που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα

»

H digital display διαφήμιση αυξάνει το brand awareness έως και 12%

»

Τα νέα Shopping Tags του Instagram ενισχύουν την εύρεση προϊόντων!

»

Αύξησε τους πελάτες της επιχείρησής σου μέσα από τα Social Media

»

10 σφάλματα σε Website που μπορούν να οδηγήσουν μακριά τους πελάτες

»

Website Visitors; Κράτησέ τους στο site σου!

»

5 Τεχνολογικά Μέσα που Μειώνουν την Προσπάθεια των Πελατών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο