The New Stuff - Suit digital marketing

Το Pinterest κοιτάζει μια ανανέωση στα Profiles με Cover Images και Presentation Options

Smaragda Monou


Το Pinterest δοκιμάζει μια νέα μορφή προφίλ, με τη μεγαλύτερη αλλαγή να είναι η προσθήκη Cover Images, που αποτελούνται από ένα κολάζ των pins σας.
Η νέα οθόνη – που εντοπίστηκε από τον χρήστη Scott Kibler και εμφανίζεται εδώ στην επιφάνεια εργασίας – προσθέτει σίγουρα μια διαφορετική εμφάνιση και αίσθηση στην παρουσία σας στο Pinterest. Εδώ, είναι η τρέχουσα οθόνη Pinterest για σύγκριση.

Το background collage μοιάζει με έναν πολύ καλύτερο τρόπο για να παρουσιάσετε μια ατομική, συναρπαστική παρουσία brand και το γεγονός ότι αποτελείται από τα υπάρχοντα Pins σας, θα κάνει ακόμα πιο εύκολη τη χρήση.

Με αυτόν τον τρόπο, το Pinterest σάς επιτρέπει να επιλέξετε ποια pins εμφανίζονται στο collage σας, επιλέγοντας τα σχετικά boards από τα οποία προέρχονται.

Αυτό θα επιτρέψει στα brands να επιλέξουν ακριβώς ποιες εικόνες θέλουν να εκπροσωπήσουν την επιχείρησή τους. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι στην τρέχουσα μορφή προφίλ Pinterest μπορείτε να δείτε μετρήσεις ‘follower’ και ‘follow’, οι οποίες δεν υπάρχουν στη νέα μορφή. Αντ ‘αυτού, έχετε ένα «μηνιαίο τηλεθεατή», ενώ οι διάφορες επιλογές προβολής είναι επίσης πιο διατεταγμένες, διευκολύνοντας έτσι τη χρήση τους.

Η μετάβαση αυτή θα μπορούσε να δώσει περισσότερη έμφαση στα ενεργά προφίλ, σε αντίθεση με αυτά που έχουν πολλά followings.

Το Pinterest εργάζεται για να προσθέσει περισσότερα εργαλεία στις επιχειρήσεις για να προσαρμόσουν καλύτερα τα προφίλ τους – το πιο πρόσφατο από τα οποία είναι η ικανότητα να επαναπροσδιορίσετε όχι μόνο την παρουσίαση των τμημάτων του board σας, αλλά και τα pins μέσα σε αυτό, ακριβώς αυτό που θα θέλατε.

Pinterest · Social Media

pinterest · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Τα σωστά keywords, μπορούν να κάνουν το άρθρο σου να ξεχωρίσει.

»

Πως να υπολογίσετε το Engagement rate στο Instagram

»

Τί είναι τα URL Shorteners και γιατί πρέπει να τα χρησιμοποιείς.

»

Ο ενθουσιασμός για τα e-Sports και οι Digital Marketers

»

Τι χρειάζεται να γνωρίζεις για το location-based marketing

»

5 tips για να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας στα Social Media.

inbound marketing
»

Τι είναι το inbound marketing;

»

Τί είναι το Google Data Studio και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε.

»

10 Στατιστικά για τα social media που πρέπει να γνωρίζεις!

»

Πως θα κάνετε τις διαφημίσεις σας στο διαδίκτυο να ξεχωρίσουν

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο