The New Stuff - Suit digital marketing

Εσείς γνωρίζετε την ιστορία του Brand σας;

Anna Prifti


Σήμερα η καταγραφή του Who we are ενός Brand έχει κερδίσει μεγάλο έδαφος στο χώρο του Marketing. Μία από τις βασικές προκλήσεις για έναν έμπορο είναι να κάνει τους καταναλωτές να συνδεθούν με το εμπορικό του σήμα και ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό, είναι μέσω της ιστορίας του Brand του. Μια καλή ιστορία μπορεί να είναι αυτό που θα κάνει το εμπορικό σήμα ενός Brand εξέχον και σημαντικό.

Μεγάλες εταιρίες ονομάτων όπως η Nike και η Microsoft έχουν ήδη κατακτήσει την τέχνη της αφήγησης για να πουλήσουν τα προϊόντα τους. Ένα άλλο παράδειγμα είναι η Toms, μια εταιρεία που ενσωματώνει το σήμα της με έναν κοινωνικό σκοπό και προσκαλεί τη συμμετοχή του κοινού της.
Η σωστή αφήγηση ενός Brand έχει τη δύναμη να ενισχύσει τις προσπάθειες του marketing, με ιστορίες που μπορούν να μετατρέψουν ένα χλιαρό κοινό σε πιστούς τους υποστηρικτές. Ας δούμε όμως κάποια tips ώστε η επιχείρησή σας να μπορέσει να πάρει την αξία που της αξίζει.
Τι καθορίζει όμως την ιστορία μιας μάρκας συναρπαστική; Μια ιστορία πρέπει να μεταφέρει το κοινό στην εμπειρία. Πως μπορεί να γίνει αυτό;

  • Ξεκινήστε αποσαφηνίζοντας ποιο είναι το εμπορικό σας σήμα.
    Εξηγήστε 
    το “γιατί” και το πώς δημιουργήθηκε το Brand σας και κάντε σαφές για το κοινό σας τον σκοπό, την αποστολή και τις βασικές αξίες της εταιρείας σας.
  • Δημιουργήστε ένα χαρακτήρα.
    Χωρίς κεντρικό χαρακτήρα, η ιστορία σας κινδυνεύει να μην πείσει το κοινό σας. Το ακροατήριό σας χρειάζεται κάτι ή κάποιον που να μπορεί να ταυτιστεί.
  • Διηγηθείτε τις αλλαγές.
    Οι σπουδαίες ιστορίες δεν σταματούν, μεγαλώνουν και προχωρούν. Με αυτό το σκεπτικό, δημιουργήστε μια ιστορία που δείχνει, πώς η εταιρεία σας έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου, τις προκλήσεις που έχετε ξεπεράσει, τους ανθρώπους που έχετε βοηθήσει και όσους έχουν βοηθήσει την εταιρεία σας να φτάσει στην σημερινή της μορφή.


  • Συμπεριλάβετε μια πρόσκληση για δράση με το κοινό σας.
    Όταν αναπτύσσετε την ιστορία σας, σκεφτείτε ποιο θέλετε να είναι το τελικό σας αποτέλεσμα. Ρωτήστε τον εαυτό σας πως θα θέλατε να αισθάνεται το κοινό σας και πως θα θέλατε να χαρακτηρίζουν το Brand σας. Μέσα από ένα λογικό και συναισθηματικό περιεχόμενο μπορείτε να προσκαλέσετε το κοινό σας να αναλάβει δράση.
  • Συλλέξτε σημαντικά κομμάτια του Brand σας.
    Η καλή αφήγηση απαιτεί δημιουργικότητα και σχεδιασμό. Ξεκινήστε με τη συλλογή εικόνων, εμπνεύσεων και αναμνηστικών σε οργανωμένα αρχεία για να ορίσετε τα δομικά στοιχεία του περιεχομένου σας και για το μέλλον.

Αν παρατηρήσετε όλα τα μεγάλα Brand που έχουν γίνει βιομηχανικά είδωλα, θα βρείτε την ποιοτική αφήγηση στον βασικό τους κορμό. Το κλειδί για αυτό τον σκοπό είναι να διαχωρίσετε το Brand σας από τους ανταγωνιστές σας και οι ιστορίες είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιτευχθεί αυτό. Και μια καλά δομημένη ιστορία θα παρουσιάσει το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας με μοναδικό και αξιοσημείωτο τρόπο.

Advertising · How To

#communication · advertising · brand · storytelling

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Anna Prifti

Η Άννα είναι απόφοιτη του τμήματος Γεωγραφίας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Το ενδιαφέρον της για τα Social Media και το σκηνικό πίσω από αυτά την οδήγησε στην επιθυμία να ασχοληθεί με τον χώρο του Digital Marketing, όπου και εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting