The New Stuff - Suit digital marketing

Η δύναμη του Affiliate Marketing

Ermisa Goxhaj


Το affiliate marketing αποτελεί μια από τις πιο γνωστές μεθόδους διαφήμισης στο διαδίκτυο. Πρόκειται στην ουσία για τη σχέση μεταξύ ενός Διαφημιζόμενου και ενός Affiliate (Publisher) κατά την οποία ο δεύτερος, κατόπιν συμφωνίας, αναλαμβάνει το ρόλο του διαμεσολαβητή καθώς προωθεί την επίσκεψη πελατών στην ιστοσελίδα του πρώτου. Διαφημίζει το προϊόν του πρώτου και πληρώνεται συγκεκριμένο ποσό ή προμήθεια που έχει συμφωνηθεί εκ των προτέρων, μόνο σε περίπτωση που κάποιος επισκέπτης πραγματοποιήσει μία συγκεκριμένη ενέργεια (συμπλήρωση φόρμας, εισαγωγή e-mail, εγγραφή σε newsletter κ.α.) ή συνήθως μία αγορά (Cost per Action).

Πρoώθηση στο Facebook μέσω PPC (Pay Per Click Campaigns), Youtube Videos, Pinterest, τοποθέτηση συνδέσμων, δημιουργία banners, λίστες πελατών και φυσικά η δική τους ιστοσελίδα, αποτελούν μόνο μερικά από τα μέσα που χρησιμοποιούν οι affiliate marketers για να στείλουν επισκέπτες στην σελίδα του διαφημιζόμενου. Τα οφέλη είναι πολλαπλά και για τις δύο πλευρές. Από τη μία, οι διαφημιζόμενοι έχουν την δυνατότητα να αυξήσουν τα έσοδα τους αλλά και τους πελάτες τους, ενώ από την άλλη οι affiliate συνεργάτες τους μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους. Επιπλέον, η συνεργασία αυτή βοηθά τους διαφημιζόμενους να μειώσουν το κόστος για τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ, ενώ παράλληλα αξιοποιούν τα διαφημιστικά κανάλια των εμπόρων (εκδότες) για να αυξήσουν τις μετατροπές (conversion) και τις πωλήσεις.

Affiliate Networks

Τα affiliate networks αποτελούν πλέον τον δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ διαφημιζόμενων και διαφημιστών, κάτι που παλαιότερα απαιτούσε μια συνεχή και χρονοβόρα διαδικασία συνεργασίας. Πλέον, τα affiliate networks λειτουργούν ως εικονικές αγορές όπου κάθε διαφημιζόμενος μπορεί να επιλέξει μία ομάδα από διαφημιστές (affiliates) και αντίστοιχα οι διαφημιστές μπορούν να επιλέξουν τους πελάτες και τα brands εκείνα με τα οποία θέλουν να συνεργαστούν.

Γιατί τα Affiliate Networks θεωρούνται πετυχημένα

Τα δίκτυα θυγατρικών δείχνουν να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά και αυτό οφείλεται σε διάφορους λόγους. Αρχικά, οι online καταναλωτές είναι ιδιαίτερα επικριτικοί ως προς το διαδικτυακό περιεχόμενο, με αποτέλεσμα να προσδίδουν ιδιαίτερη σημασία μόνο στο περιεχόμενο αυτό με το οποίο νιώθουν ένα είδος δέσμευσης και αλληλεπίδρασης.

Επιπλέον, οι διαφημιζόμενοι γνωρίζουν ακριβώς ποιο είναι το περιεχόμενο εκείνο που μπορεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού στόχου τους με βάσει τα χαρακτηριστικά τους, ωστόσο αργά η γρήγορα συνειδητοποιούν πως η προσπάθεια δημιουργίας και διανομής τέτοιου περιεχομένου από μόνη της μπορεί να εξαντλήσει σοβαρά τους πόρους τους, χωρίς να έχει την επιθυμητή απόδοση της επένδυσης (ROI).

Η συνεργασία μεταξύ ενός affiliate και ενός διαφημιζόμενου συμβάλει επίσης στην απόκτηση ενός μεγαλύτερου κοινού στόχου, αναθέτοντας μ’αυτό τον τρόπο το πιο δύσκολο έργο του content marketing στους affiliates.

Τέλος, έσοδα! Ο κύριος λόγος που ένας affiliate θα προσπαθήσει να στείλει όλο και περισσότερο κόσμο στη σελίδα του διαφημιζόμενου είναι η ταχύτερη αύξηση των εσόδων του, που πολλές φορές μπορεί να φτάσει και το 15% των εσόδων τους.

 

Advertising · marketing · Online Marketing

advertising · online sales · roi · web traffic

Brand & Marketing Managers · e-Shops

E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Ermisa Goxhaj

Η Ερμίσα είναι απόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Παράλληλα, έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές πάνω στον τομέα του Ευρωπαϊκού Δικαίου. Η αγάπη της για τη χρήση των Social Media και το ενδιαφέρον της να ανακαλύψει τα «μυστικά» του Digital Marketing, την οδήγησαν στην ενεργή ενασχόλησή της με τον τομέα αυτόν και πλέον εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting