Οι διαφημίσεις του 2010
Κλείνοντας τη χρονιά, σας αφιερώνουμε ένα post με κάποιες από τις διαφημίσεις που είδε ο κόσμος περισσότερο από οποιεσδήποτε άλλες μέσα στο 2010, σύμφωνα με το Σπύρο Παπαγεωργίου στο Media MetaData.
Το trend είναι ξεκάθαρο οπότε θέλω να κάνω μια πρόβλεψη: Όσο αντιλαμβάνονται όλοι ότι δε μπορούν μόνο με πληρωμένα μέσα να έχουν απήχηση, πολλοί είναι αυτοί που θα ζητάνε ολοένα και πιο καινοτομικές ιδέες για διαφήμιση και θα ξεφεύγουν και από την τηλεόραση αλλά και θα κάνουν λιγότερο safe concepts.
Και αυτό σημαίνει ότι σε ένα χρόνο από τώρα, οι διαφημίσεις που θα δούμε στο τέλος του 2011 θα είναι απίθανες.
Καλή και δημιουργική σας χρονιά!
New E*TRADE Baby – Girlfriend
A hunter shoots a bear
Nike Soccer: Write the future
Old Spice: The Man Your Man Could Smell Like