The New Stuff - Suit digital marketing

Ο ενθουσιασμός για τα e-Sports και οι Digital Marketers

Άρης Σωτηρέλης


Τα e-Sports είναι ένα από τα μεγαλύτερα φαινόμενα των τελευταίων χρόνων. Οι εταιρείες, οι οποίες μπορούν να καταλάβουν ποια προϊόντα ή υπηρεσίες έχουν απήχηση, θα επωφεληθούν άμεσα από τις εξελίξεις στον κόσμο του online gaming.

Τι είναι τα e-Sports;

Η λέξη αποτελεί μια σύντμηση των λέξεων electronic και sports, και σχετίζεται με τα video games σε επαγγελματικό επίπεδο. Τα πρωταθλήματα διεξάγονται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους ανά τον κόσμο. Οι παίχτες δοκιμάζονται σε video games, τα οποία μπορεί κάποιος να παίξει και μόνος του στον προσωπικό του χώρο. Είναι λοιπόν εύκολο για τους παίχτες να αφιερώσουν χρόνο για την βελτίωσή τους.

Το κοινό που παρακολουθεί ανέρχεται σε χιλιάδες στους χώρους διεξαγωγής και σε εκατομμύρια που παρακολουθούν μέσω online stream. Αυτό δικαιολογεί και τα οικονομικά μεγέθη της αγοράς, η οποία αναπτύσσεται ραγδαία. Εκτιμάται ότι τα έσοδα της αγοράς των e-Sports το 2018 άγγιξαν το ένα δις. Οι κύριες πηγές εσόδων είναι η διαφήμιση και οι χορηγίες.

Τα e-Sports στο μέλλον.

Oι αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Παρόλα αυτά η βιομηχανία των e-Sports προβλέπεται να «απογειωθεί» στα επόμενα χρόνια. Ήδη τα πρωταθλήματα προβάλλονται στην τηλεόραση σαν μέρος του προγράμματος δημοφιλών αθλητικών καναλιών. Η απήχηση των e-Sports φαίνεται και από αλλού. Αν και νέο φαινόμενο, έχουν γίνει κιόλας συζητήσεις για να αναγνωριστούν μελλοντικά ως Ολυμπιακό άθλημα.

Καλώς ή κακώς τα e-Sports έχουν καθιερωθεί στη ζωή των νέων. Είναι λοιπόν απαραίτητο για τις εταιρείες που ασχολούνται με το digital marketing να κατανοήσουν τι ζητάει αυτό το κοινό. Σε αντίθετη περίπτωση θα βρεθούν εκτός παιχνιδιού συντομότερα από όσο περίμεναν.

Η σημαντικότητα της κουλτούρας των e-Sports στο Digital Marketing

Η παρατήρηση των προτιμήσεων των νέων και των κινήτρων πίσω από αυτές τις προτιμήσεις, μπορεί να συντελέσει στην δημιουργία καλύτερων στρατηγικών marketing από τα digital marketing agencies. Ειδικά τα μεγάλα brands, έχουν τη δυνατότητα ενεργής συμμετοχής στο πεδίο των e-Sports, καθώς είναι πιο εύκολο για ένα brand να ασχοληθεί με τα e-Sports, αν έχει ήδη δραστηριότητα στα παραδοσιακά αθλήματα.

Υπάρχουν κάποια παγκόσμια brands που θεωρούν ότι η αγορά των e-Sports είναι ακόμα μικρή, ενώ άλλα βλέπουν θετικά την αλληλεπίδραση με ένα νεαρότερο κοινό στα πλαίσια των e-Sports. Για αυτά τα brands χρειάζεται μια πολύ προσεγμένη μελέτη του τρόπου σκέψης της ευρύτερης κοινότητας του gaming. Επιπλέον, πρέπει να είναι σε θέση να δημιουργήσουν περιεχόμενο, το οποίο θα τους συνδέει με τους ακόλουθους των e-Sports με φυσικό τρόπο.

Για να επιτευχθεί αυτό, είναι ζωτικής σημασίας το να υπάρχει πλήρης κατανόηση των παιχνιδιών, των πρωταθλημάτων και όσων πληρώνουν για να τα παρακολουθήσουν ζωντανά. Μόνο έτσι μπορούν τα brands να καταλάβουν το τι ακριβώς σημαίνουν τα e-Sports σε όσους εμπλέκονται σε αυτά. Τα digital marketing agencies που θα το καταφέρουν, μπορούν να συνεργαστούν με διασημότητες από τον χώρο των e-Sports προς όφελος των πελατών τους. Μια τέτοια συνεργασία μπορεί να καταλήξει σε μια επιτυχημένη στρατηγική με αυθεντικό περιεχόμενο.

Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τους ραγδαίους ρυθμούς ανάπτυξης της βιομηχανίας των e-sports. Στην Ελλάδα όμως δεν έχουμε δει ακόμα κάποια μεγάλη κίνηση. Αν υπάρχουν σχετικές σκέψεις στην εταιρία σας, ίσως τώρα είναι η ώρα για την εύρεση ενός ικανού digital agency.

Future · Virtual Reality · Why you need a good agency

big brands · digital marketing · esports · gaming · video games

Agencies · Brand & Marketing Managers

Sports

Άρης Σωτηρέλης

Ο Άρης Σωτηρέλης είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας. Όταν κατάλαβε ότι χρειάζεται μια δημιουργική δουλειά, βρέθηκε στο University of Leeds για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA in Advertising and Marketing. Τον τελευταίο καιρό είναι μέλος της ομάδας της Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting