Ο Σκλαβενίτης και τα social media
Μία είδηση που πήραμε από το blog του Σπύρου είναι το ότι η αλυσίδα supermarket Σκλαβενίτης (η οποία εδώ και κάποιους μήνες είναι η αγαπημένη μου, παρόλο που ήμουν Βασιλοπουλικός από γεννησημιού μου), αγόρασε 9 καταστήματα της αλυσίδας Ατλάντικ η οποία πτώχευσε.
Αυτό έγινε λίγο πριν τα Χριστούγεννα και ενώ οι υπάλληλοι της Ατλάντικ ήταν 4 μήνες απλήρωτοι, υπο καθεστώς απόλυσης και χωρίς δώρο Χριστουγέννων.
Ψάχνοντας λίγο παραπάνω το θέμα διαπίστωσα πως ο Σκλαβενίτης είναι ίσως το μοναδικό supermarket που δεν έχει τμήμα marketing και πως δεν διαφημίζεται πουθενά.
Ίσως γι αυτό η τόσο θετική είδηση δεν ακούστηκε στα ΜΜΕ. Δεν μου είναι δύσκολο να φανταστώ αρχισυντάκτες να κόβουν μια θετική είδηση χριστουγεννιάτικα επειδή ο Σκλαβενίτης δεν τα σκάει στο εμπορικό τους τμήμα.
Όμως, εδώ είναι και η μαγεία των social media. Κάτι που έγινε μαθαίνεται από στόμα σε στόμα. Εμένα πιθανόν να μη με έφτανε ποτέ η είδηση αν παιζόταν στην τηλεόραση, γιατί δε βλέπω τηλεόραση. Όμως έτσι με έφτασε. Και εμένα και πολλούς ακόμα.