The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το digital marketing;

Ειρήνη Νταή Παπανικολάου


Διανύουμε μία εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence) και τα εργαλεία της είναι βασικός παράγοντας του Digital Marketing. Από την πιο μικρή έως την πιο μεγάλη επιχείρηση χρησιμοποιούν τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης για να διανθίσουν και να βελτιώσουν την αγορά.

Σύμφωνα με τους ειδικούς του digital marketing η τεχνητή νοημοσύνη καλυτερεύει τους τομείς όπου είναι απαραίτητη η χρήση της προγνωστικής ανάλυσης καθώς και η δυνατότητα του να παίρνεις αποφάσεις.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη βοηθάει τους διαφημιστές;  

  1. Οι περισσότεροι διαφημιστές θεωρούν ότι η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει και βοηθάει την παραγωγικότητα. Επίσης τα εργαλεία της διευκολύνουν τους διαφημιστές. Ουσιαστικά κάνουν πιο αποτελεσματική την προσπάθεια τους να οργανώσουν μία καμπάνια και να πετύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα στη διαχείρισή της αλλά και στη διαχείριση του προϋπολογισμού.
  2. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι εταιρείες που υιοθέτησαν την τεχνητή νοημοσύνη προβλέπεται να μειώσουν τα έξοδά τους κατά 37%. Από την άλλη πλευρά, φαίνεται ότι θα αυξήσουν τα έσοδά τους κατά 39% μέχρι το τέλος του 2020.
  3. Μπορεί να απομονώνει έτσι τα δεδομένα των καταναλωτών ώστε να αναλύει την συμπεριφορά τους και να παρουσιάζει τις ανάγκες τους. Με αυτόν τον τρόπο βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση των πελατών ώστε να απαντούν γρηγορότερα στα αιτήματα των πελατών και να τους προτείνουν σωστές λύσεις.

Λύσεις που δίνει η τεχνητή νοημοσύνη στο digital marketing:

  • Δίνει καινοτόμες ιδέες για την οργάνωση μιας καμπάνιας
  • Παρουσιάζει έξυπνα αναλυτικά μοτίβα
  • Δίνει σωστό περιεχόμενο μάρκετινγκ
  • Επικεντρώνεται στην τοπική διαφήμιση
  • Προβλέπει καταστάσεις και βοηθάει στο να αποτραπούν σφάλματα
  • Χρησιμοποιεί τη φωνητική τεχνολογία ως μέσο αναζήτησης

Τι πρέπει να προσέξουν:

Αρχικά, αυτό που θα ήταν καλό να προσέξει η εκάστοτε εταιρεία ώστε να αποδώσει η τεχνητή νοημοσύνη είναι να δοκιμάζει διάφορα λογισμικά και να επιλέγει αυτό που αρμόζει πιο πολύ στις ανάγκες της. Επίσης θα βοηθήσει αν μπορέσουν να συνεργαστούν ή να έρθουν σε επικοινωνία με άλλες εταιρείες που ήδη έχουν υιοθετήσει την τεχνητή νοημοσύνη.

Υιοθετήστε και νικήστε!

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αρχίσει να εδραιώνεται στον χώρο του digital marketing με φανταστικά αποτελέσματα. Εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και οι καμπάνιες των εταιρειών φαίνεται να αποδίδουν όλο και περισσότερο.

Advertising · Entrepreneurship · marketing

artificial intelligence · marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media · Technology

Ειρήνη Νταή Παπανικολάου

Η Ειρήνη Νταή-Παπανικολάου έχει τελειώσει Δημοσιογραφία και Μέσα Επικοινωνίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Μετά τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Λονδίνο, στον τομέα του τουρισμού, μετακόμισε στην Αθήνα. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting