The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Dimitra Kasapoglou


Η βελτίωση του ranking της διαφήμισής σας στα AdWords μπορεί να γίνει χρονοβόρα. Μερικές φορές μπορεί να νιώσετε πως όσο σκληρά και αν δουλεύετε με τα text ads, είναι αδύνατο να φτάσετε την #1 θέση στο ranking. Παρακάτω παρατίθενται 3 απλοί τρόποι που μπορείτε να εφαρμόσετε για να βελτιώσετε την θέση προβολής σας:

Δημιουργήστε εντυπωσιακές διαφημίσεις

Βεβαιωθείτε ότι το keyword σας βρίσκεται στη διαφήμισή σας και είναι δοσμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να προκαλέσει conversion. Η αναλογία κλικ / εμφανίσεων (click-through-rate) είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που συμβάλουν στην βελτίωση της κατάταξης των διαφημίσεων. Η αλλαγή δεν θα είναι άμεσα εμφανής, αλλά μέσα από το A/B testing θα σας δοθεί η δυνατότητα να βελτιώνετε τις διαφημίσεις σας και το click-through-rate, βοηθώντας τις διαφημίσεις σας να ανέβουν στην κατάταξη της αναζήτησης.

Ακολουθήστε μια επιθετική στρατηγική bidding

Αν ξεκινάτε μια νέα καμπάνια, είναι συχνά δύσκολο να δείτε την διαφήμισή σας να έχει υψηλό ranking μέσα στο επιθυμητό χρονικό διάστημα. Πριν προχωρήσουμε περαιτέρω, ας αναλύσουμε τους παράγοντες που καθορίζουν την κατάταξη της διαφήμισής σας. Βάσει του Google, το ranking μιας διαφήμισης υπολογίζεται από το  bid amount και το quality score (πηγή).

Ας επιστρέψουμε όμως στον προϋπολογισμό. Δεδομένου ότι το ποσό που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε επηρεάζει σημαντικά την κατάταξη των διαφημίσεών σας, θα ήταν λογικό να ακολουθήσετε μια επιθετική στρατηγική bidding, ειδικά στο αρχικό στάδιο. Αυτός είναι και ο μοναδικός παράγοντας  της παραπάνω εξίσωσης που μπορείτε να έχετε τον απόλυτο έλεγχο. Προσφέρετε ένα υψηλό bid, ώστε να αποφύγετε ένα χαμηλό quality score σε αρχικό στάδιο, βελτιώνετε το ranking σας. Παρόλα αυτά, δεν έχουν όλοι την δυνατότητα από άποψη budget να ακολουθήσουν μια επιθετική στρατηγική bidding. Στην περίπτωση λοιπόν που σας περιορίζει αυτός ο παράγοντας, θα πρέπει να εργαστείτε με υπομονή. Το επόμενο βήμα είναι κρίσιμο όχι μόνο για να ανέβει στην κατάταξη η διαφήμισή σας, αλλά και για να μειώσετε μακροπρόθεσμα το bid σας και να βελτιώσετε το click-through-rate, διατηρώντας ή βελτιώνοντας ταυτόχρονα την κατάταξη των διαφημίσεών σας.

Αντιστοιχίστε τις λέξεις κλειδιά σε συγκεκριμένα landing pages

Η Google καθορίζει το quality score που αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην προσπάθεια βελτίωσης της κατάταξης των διαφημίσεων. Βελτιώνοντας το quality score, η διαφήμισή σας θα ανέβει υψηλότερα στο ranking. Κάτι που πραγματικά συμβάλλει στην αύξηση του quality score, είναι να κατακερματίσετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένα landing pages για τα keywords που έχετε επιλέξει.

Σίγουρα οι παραπάνω διαδικασίες είναι ευκολότερο να περιγραφούν παρά να εφαρμοστούν. Ωστόσο, εργαστείτε με υπομονή και θα εκτοξεύσετε τις διαφημίσεις σας στο ranking που τους αξίζει να είναι!

Advertising · E-commerce · Google · marketing

#digitalmarketing · google · google ads · ranking

Brand & Marketing Managers

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Dimitra Kasapoglou

Η Δήμητρα Κασάπογλου είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαθέτει ακόμη μεταπτυχιακό πάνω στο Advertising and Marketing από το Coventry University της Αγγλίας. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting