The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

Αλέξης Λιβαθυνόπουλος


Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις σήμερα έχουν περισσότερο περιεχόμενο από όσο νομίζουν. Αυτό το περιεχόμενο, που ονομάζεται Content Digital Asset, μπορεί να έχει τη μορφή παρουσίασης, κάποιου video, ετήσιας παρουσίασης μετόχων – η λίστα αυτή μπορεί να είναι και μεγαλύτερη.

Μερικές φορές, σε μεγάλες εταιρείες οι οποίες έχουν πολλά τμήματα, τυχαίνει κάθε τμήμα να δημιουργεί το δικό του content. Αυτό από στρατηγική άποψη δεν είναι και η καλύτερη ιδέα. Αν το κάθε τμήμα δεν έχει γνώση τι κάνει το άλλο τμήμα, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε επιβράδυνση της συνολικής προόδου της εταιρείας και στην έλλειψη κατανόησης ως προς τί μήνυμα μεταδίδεται και από ποιόν. Ακόμα χειρότερα, μπορεί να στείλει ένα λάθος μήνυμα στους εν δυνάμει πελάτες.

Τί μπορείς να κάνεις εσύ σε ένα τέτοιο σενάριο.

1. Να γνωρίζεις το Content

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις, είναι να έχεις μια πλήρη κατανόηση των ήδη υπάρχων Content Assets που υπάρχουν μέσα στην εταιρεία σου. Μπορείς να φτιάξεις ένα database με το τί έχει δημιουργηθεί, ποιός το δημιούργησε, για ποιόν δημιουργήθηκε και σε ποιά κατάσταση βρίσκεται το κάθε κομμάτι.

Ποιο συγκεκριμένα.

  • Ποιό είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεται;
  • Σύμφωνα με ποιές υπηρεσίες και προϊόντα ευθυγραμμίζεται η εταιρεία σου;
  • Είναι σχετικό και up to date;
  • Ποιός είναι ο αρχικός δημιουργός;
  • Έχεις το αρχείο προέλευσης;

2.Να εντάξεις το Content σε κατηγορίες

Είναι in, out η χρειάζεται update;

Αυτό είναι το πιο εύκολο κομμάτι, καθώς σύμφωνα με όσα διάβασες παραπάνω μπορείς να τοποθετήσεις σε κάθε Content ένα από αυτά τα τρία statuses. In, out ή to be updated.

In: Είναι το Content το οποίο χρειάζεσαι και θα το κρατήσεις στον ‘’εξοπλισμό’’ σου.

Out: Όπως καλά κατάλαβες, είναι το κομμάτι το οποίο δεν θα χρειαστείς.

To Be Updated: Είναι το Content το οποίο είναι μεν in,  χρειάζεται όμως μια αναβάθμιση προκειμένου να έρθει στα μέτρα που χρειάζεσαι εσύ, έτσι ώστε να χρησιμοποιηθεί όπως πρέπει όταν χρειαστεί.

3. Να γνωρίζεις τι ΔΕΝ έχεις

Έχεις τη δυνατότητα να γνωρίζεις τι έχεις στην κατοχή σου. Είναι εξίσου σημαντικό ‘ομως, να γνωρίζεις και τι δεν έχεις. Τώρα, γνωρίζεις τι έχεις και με ποιο τρόπο μπορείς να τα κατηγοριοποιήσεις αλλά και τι να διαγράψεις.

Αν καταλάβεις ότι το σχέδιο που έχεις ετοιμάσει δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Το μόνο που πρέπει να κάνεις, είναι να επιστρέψεις στο Business Plan που είχες ετοιμάσει και να κάνεις ορισμένες τροποποιήσεις.

Εάν έχεις ακολουθήσει τα παραπάνω βήματα, τότε γνωρίζεις τα Content Assets που έχεις στην κατοχή σου και μπορείς να αρχίσεις να ετοιμάζεις το σχέδιο για το Content που χρειάζεσαι, αλλά δεν έχεις ακόμα. Θα μάθεις πως να αξιοποιήσεις το Content που έχεις στην κατοχή σου, πως να έρθεις σε επαφή με την επιθυμητή αγορά, να χτίσεις τις σχέσεις με τους συνεταίρους και εν τέλει να μεγαλώσεις την επιχείρησή σου.

 

Content · Data

Content · content management · data

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Media

Αλέξης Λιβαθυνόπουλος

Ο Αλέξης είναι Απόφοιτος του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας των Ιόνιων Νήσων Κεφαλλονιάς. Βρίσκει τον κόσμο της διαφήμισης ενδιαφέρον και ενθουσιώδη. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη Monogram.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting