The New Stuff - Suit digital marketing

Συμβουλές για ένα καλά δομημένο βιογραφικό!

Anna Kafkoula


Εάν θέλετε να ασχοληθείτε με το ψηφιακό μάρκετινγκ, θα πρέπει να μάθετε πώς να παρουσιάζετε τον εαυτό σας.

Η σύνταξη ενός βιογραφικού σημειώματος για μια θέση πάνω στο ψηφιακό μάρκετινγκ προϋποθέτει πραγματικά την τοποθέτηση του εαυτού σας στο επίκεντρο, το οποίο είναι δύσκολο για πολλούς ανθρώπους. Πριν ξεκινήσετε να στέλνετε τα βιογραφικά σας, ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το ιδανικό βιογραφικό.

  • Βρείτε τον στόχο σας

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να καταλάβετε ποιοι θα διαβάσουν το βιογραφικό σας και τι θα ήθελαν να δουν. Στη συνέχεια, δώστε βάση στη δημιουργία του σωστού μηνύματος που θέλετε να περάσετε μέσα από το βιογραφικό σας, ποιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να χρησιμοποιήσετε, τις δεξιότητες και την εμπειρία που χρειάζεται να τονίσετε, κλπ. Δώστε τους ένα βιογραφικό που πραγματικά θα θέλουν να κοιτάξουν.

  •  Κρατήστε το βιογραφικό σας σύντομο 

Οι πιθανοί σας εργοδότες δεν θέλουν να ξοδέψουν πολύ χρόνο διαβάζοντας μεγάλα βιογραφικά. Θέλουν να είναι σε θέση να σαρώσουν γρήγορα ένα βιογραφικό και να δουν όλα τα κύρια σημεία του μέσα σε μια σελίδα.

Εάν χρειάζεστε βοήθεια για τη δημιουργία του, μπορείτε να ψάξετε για να βρείτε μια σειρά από παραδείγματα σύντομων βιογραφικών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως πρότυπα για το δικό σας βιογραφικό σημείωμα.

Βεβαιωθείτε ότι ψάχνετε συγκεκριμένα για παραδείγματα βιογραφικών που αφορούν το ψηφιακό μάρκετινγκ, ώστε να δημιουργήσετε ένα βιογραφικό που θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε τη θέση των ονείρων σας.

  •  Ορίστε την αξία σας

Πρέπει να δείτε τι είναι αυτό που σας διαχωρίζει από κάθε άλλο άτομο που υποβάλλει αίτηση για την ίδια θέση. Εστιάστε στα δικά σας μοναδικά ταλέντα και δεξιότητες που μπορούν να σας βοηθήσουν να πάρετε αυτή τη θέση.

Λάβετε υπόψη σας ότι οι μεγάλες και οι μικρές επιχειρήσεις συχνά αναζητούν διαφορετικά σύνολα δεξιοτήτων και πρέπει να δημιουργήσετε βιογραφικά  που κάθε φορά θα αντικατοπτρίζουν τις δεξιότητες που αναζητά η εταιρεία για την οποία υποβάλλετε αίτηση.

  • Δείξτε τους τι έχετε επιτύχει

Κατά τη σύνταξη του βιογραφικού σας, εστιάστε σε αριθμούς που δείχνουν τα αποτελέσματα που έχετε επιτύχει  μέχρι τώρα σε αυτό το πεδίο. Ωστόσο, προσπαθήστε να αποφύγετε τη χρήση στρογγυλών αριθμών. Μπορεί οι στρογγυλοί αριθμοί να φαίνονται εξαιρετικοί, αλλά για παράδειγμα, αν χρησιμοποιήσετε 39% αντί για 40%, θα φαίνεται πολύ πιο ρεαλιστικό. Η χρήση στρογγυλών αριθμών μπορεί στην πραγματικότητα να μοιάζει σαν να έχετε «φτιάξει» αυτούς τους αριθμούς.

  • Παρέχετε links για το έργο σας

Είναι πάντα καλή ιδέα να παρέχετε συνδέσμους τους οποίους μπορεί κάποιος  να ακολουθήσει ώστε να δει παραδείγματα εργασίας σας σε προηγούμενες θέσεις στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Για παράδειγμα, εάν έχετε δημιουργήσει μια ανάρτηση σε ένα ιστολόγιο πάνω σε ένα θέμα που πήγε πολύ καλύτερα σε σχέση με άλλες δημοσιεύσεις για το ίδιο θέμα, βεβαιωθείτε ότι το έχετε επισημάνει και δώστε το αντίστοιχο link.

  • Αναφέρετε βραβεία και πιστοποιήσεις

Εάν έχετε λάβει βραβεία ή πιστοποιήσεις πάνω στην εργασία σας, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει πληροφορίες σχετικά με αυτά. Για παράδειγμα, το βιογραφικό σας θα ενισχυθεί αμέσως αν μπορείτε να δείξετε ότι έχετε επαγγελματικές πιστοποιήσεις στον τομέα σας και τα βραβεία δείχνουν ότι έχετε διακριθεί στο επάγγελμα που έχετε επιλέξει.

  • Αναδείξτε την προσωπικότητά σας

Το βιογραφικό σας σημείωμα δεν χρειάζεται να αναφέρεται μόνο σε δουλειές. Αντίθετα, καλό είναι να δείξετε και ένα κομμάτι της προσωπικότητάς σας. Κοιτάξτε το site της εταιρείας, τις σελίδες της στα social media και δείτε τι τόνο χρησιμοποιεί και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε τον ίδιο τόνο στο βιογραφικό σας.

Κρατήστε το βιογραφικό σας επαγγελματικό, αλλά βεβαιωθείτε ότι προσθέτετε και τη δική σας φωνή για να γνωρίσουν ποιοι είστε πραγματικά.

Μόλις έχετε ετοιμάσει το βιογραφικό σας, έρχεται η ώρα να βρείτε τις εταιρείες και τους οργανισμούς για να το στείλετε. Είναι καλύτερο να αφιερώσετε χρόνο και να κάνετε έρευνα και να μάθετε ποιες εταιρείες αναζητούν επαγγελματίες πάνω στο ψηφιακό μάρκετινγκ, οι οποίοι μπορούν να δείξουν ότι έχουν ό, τι χρειάζεται για πάρουν τη θέση.

Αφού έχετε κάνει την έρευνά σας και γνωρίζετε ποιες εταιρείες χρειάζονται τις δεξιότητές σας, ήρθε η ώρα να τους εντυπωσιάσετε με το βιογραφικό σας σημείωμα.

Content · How To · marketing

bio · digital makreting · marketing · resume

Brand & Marketing Managers

Anna Kafkoula

Η Άννα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά. H επικοινωνία, η δημιουργία και η συνεχής εξέλιξη που προσφέρει το digital marketing την κέρδισαν και γι’ αυτό αποφάσισε να ξεκινήσει από νωρίς τα πρώτα της βήματα στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting