The New Stuff - Suit digital marketing

Τα 5 Brands με τις καλύτερες Digital Marketing Strategies

Ισιδώρα Φυτά


Η φύση του digital marketing, απαιτεί την συνεχή αξιολόγηση της στρατηγικής που χρησιμοποιείται, ώστε να παραμένει η επιχείρηση φρέσκια και σύγχρονη. Μπορούμε να παρομοιάσουμε την στρατηγική με την εφεύρεση του τροχού, η οποία ιστορικά, από την απαρχή του έως σήμερα έχει αλλάξει ακολουθώντας τα trends της εποχής. Τα ελαστικά αναβαθμίστηκαν, η απόδοση είναι υψηλότερη, αλλά τίποτα δεν θα ήταν ικανό, χωρίς τον έλεγχο, ο οποίος επιτρέπει στον χειρισμό να αποδώσει τα μέγιστα.

Μπορεί να είναι δύσκολο να εκτελεστεί μια στρατηγική digital marketing, η οποία θα συνδέει τo brand με τον πελάτη, θα δημιουργεί αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και θα αυξάνει το εισόδημα, παρόλα αυτά, υπάρχουν μάρκες οι οποίες κατάφεραν να δημιουργήσουν κάποιο θόρυβο στον κόσμο του digital marketing.

Οι παρακάτω 5 εταιρίες ασχολούνται με το digital marketing επειδή δημιούργησαν εμπειρίες και αιχμαλώτισαν το κοινό με το περιεχόμενό τους.

1 – Zappos

Το brand Zappos, ένας ηγέτης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, θέτει το χρυσό πρότυπο για την online φροντίδα πελατών. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η ψηφιακή στρατηγική του έχει χαρακτηριστεί, αστρική.

Η παροχή εγγύησης επιστροφής χρημάτων 365 ημερών, αλλά και τα δωρεάν μεταφορικά σε κάθε περίπτωση, διευκολύνουν την απόφαση των καταναλωτών, όταν προκύπτει ανταλλαγή ή επιστροφή προϊόντων από αγορές που προήλθαν online.

Φυσικά, το Zappos, επενδύει συνεχώς στο ψηφιακό μάρκετινγκ και οι εκστρατείες κοινωνικών μέσων στρατηγικής δεν λείπουν από το portfolio του. Κύριο συστατικό επιτυχίας, είναι η εστίαση στις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών, η ακρόαση τους και έπειτα ο σχεδιασμός και η υλοποίηση.

2 – American Express (AMEX)

Είναι πολλές οι εταιρίες οι οποίες αναφέρονται στο “BIG GAME” των “communities”, που δημιουργούν στο διαδίκτυο την εγγενή αξία της διαδικτυακής συνομιλίας. Ωστόσο, πολύ λίγοι δημιουργούν πραγματικά κάποια κοινότητα η οποία προσδίδει αξία στο κοινό.

Η AMEX, τοποθετώντας την εταιρική της ταυτότητα εκτός “παιχνιδιού”, επενδύει χρήματα στην τοποθέτηση έμπειρου προσωπικού, με τεχνική και επιστημονική γνώση, ως εκπροσώπους του Open Forum της.

Το Open Forum, είναι ένας συνεργατικός ιστότοπος, στον οποίο η American Express προσκαλεί “συγγραφείς” από διάφορους τομείς, με σκοπό να μοιραστούν επιχειρηματική γνώση και σοφία.

Το αποτέλεσμα είναι ένα πλούσιο σε περιεχόμενο mega-site, το οποίο είναι δημοφιλές στις μηχανές αναζήτησης. Έτσι, το περιεχόμενο μπορεί να μην δημιουργείται από την ίδια την εταιρεία, παρόλα αυτά η συμμετοχή επιστημόνων, στην συγγραφή περιεχομένου, προσδίδει αξία και χτίζει το κοινό της.

3 – Slack

Το Slack, είναι ένα εργαλείο συνεργασίας που επιτρέπει στις ομάδες να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά και να μοιράζονται αρχεία. Όλα σε μια εύκολη πλατφόρμα.

Η πλατφόρμα είχε μια θεαματική άνοδο, από 15.000 χρήστες κατά την κυκλοφορία της το 2014, σε 2Κ ενεργούς καθημερινούς χρήστες σήμερα. Επίσης, αντί να ξεκινήσει κάποια μεγάλη καμπάνια μάρκετινγκ, βάσισε την επιτυχία του στις επικές σχέσεις με τους πελάτες.

Η “μαγική συνταγή” τους προσφέρει, μια υψηλής ποιότητας εμπειρία στους πελάτες. Επιπροσθέτως, ανταποκρίνεται σε 10.000 tweets κάθε μήνα, καθώς επίσης, υπάρχει και το hashtag #SlackWallofLove, το οποίο περιέχει τα πρόσφατα tweets και retweets από τους φανατικούς του εργαλείου ανταλλαγής μηνυμάτων.

4 – Airbnb

Η Airbnb άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε και αναζητούμε καταλύματα. Ξεκίνησε όταν οι ιδρυτές της δεν μπορούσαν να πληρώσουν το ενοίκιο τους. Αυτή τη στιγμή η πλατφόρμα εξυπηρετεί 150Κ χρήστες, διαθέτει 4Κ καταλόγους και έχει συνολικά κέρδη της τάξεως των 31Κ, μετά την αποτίμηση του οικονομικού έτους 2017.

Η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ βασίζεται κυρίως σε εικόνες και βίντεο που δημιουργούνται από χρήστες, σε facebook, instagram και twitter. Συγκεκριμένα, η καμπάνια του instagram ταιριάζει με χιούμορ συναρπαστικές εικόνες από διαφορετικές τοποθεσίες ταξιδιού σε όλο τον κόσμο, καθιστώντας το, κάτι παραπάνω από μια υπηρεσία.

Όταν αναφερόμαστε στους superstars των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Airbnb φωτίζει πιο λαμπρά, αν σκεφτεί κανείς ότι η καμπάνια στο instagram το 2015 έλαβε 13,3Κ αλληλεπιδράσεις και αύξησε τους fans του κατά 341%.

5- Domino’s

Η Domino’s έχει αναγνωριστεί ευρέως για την λάμψη της, όσον αφορά το μάρκετινγκ και από την ανάκαμψη της το 2009-2010 έως σήμερα δεν έχουν υπάρξει σημάδια πτωτικής πορείας.

Το πρόσφατο ” Domino’s Anywhere”, έχει κερδίσει πρωτοσέλιδα σε μεγάλες εκδόσεις, όπως το Forbes, το Wired και το Cnet. Αλλά και οι δημοσιεύσεις όπως η Fast Company, μας κάνουν να πιστεύουμε ότι η Domino’s πλέον μοιάζει περισσότερο με τεχνολογική εταιρία, παρά με μια αλυσίδα εστίασης.

Ο στόχος της καμπάνιας είναι να κάνει την παραγγελία της πίτσας της, τόσο εύκολη από οποιοδήποτε αγαπημένο τεχνολογικό hardware του καταναλωτή.

Case Studies · How To · marketing · Online Marketing · Social Media

best digital practices · branding · brands · digital strategy · digital tranformation · instagram · key digital strategies · marketing · social brands · Social Media · social media marketing

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Ισιδώρα Φυτά

Η Ισιδώρα είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Master of Business Administration από το Πανεπιστήμιο Derby της Αγγλίας. Επίσης, είναι κάτοχος του digital marketing diploma του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και την τρέχουσα περίοδο εργάζεται ως Media Executive στην εταιρία Monogram.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting