The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook δοκιμάζει έναν καινούριο τρόπο για τα Brands

Virginia Koronaiou


Το Facebook δοκιμάζει έναν καινούριο τρόπο για τα Brands ώστε να στέλνουν μαζικά μηνύματα μέσω του Messenger! Συγκεκριμένα, το Facebook επιβεβαίωσε στο Social Pro Daily ό,τι διεξάγει ένα εσωτερικό τεστ του Messenger Broadcast, το οποίο αρχικά εντοπίστηκε από χρήστη του Twitter @phwd και δημοσιεύτηκε από τον Next Web διευθυντή των social media Matt Navarra.

Το Social network δε θα προβάλει κανένα επιπλέον σχόλιο στο Social Pro Daily, αλλά εξετάζοντας τα screenshots όπου ο @phwd μοιράστηκε με τον Matt Navarra, τα μηνύματα μέσω του Messenger Broadcast θα συμπεριλαμβάνουν τα elements:

  • Μήνυμα καλωσορίσματος
  • Το κύριο μήνυμα, το οποίο μπορεί να είναι εικόνα, κείμενο, βίντεο ή κείμενο μόνο                                    (προτεινόμενο μέγεθος εικόνας είναι 1,200 pixels by 628 pixels)
  • Έναν τίτλο μηνύματος
  • Μήνυμα σε υπότιτλο
  • Μια πρόκληση δράσης με τη μορφή προτεινόμενης απάντησης

Στο κάτω μέρος του στιγμιότυπου στο Messenger Broadcast που δημοσιεύτηκε από τον Navarra μέσω @phwd λέει στο κοινό «Η μετάδοση φτάνει στα 7 άτομα δωρεάν», ενδεχομένως αναφέροντας ό,τι οι επιχειρήσεις μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν για να ενισχύσουν αυτό το ποσό.

 

Ο David Marcus (Αντιπρόεδρος των μηνυμάτων στο Facebook) ανακοίνωσε την επέκταση των διαφημιστικών μηνυμάτων σε περισσότερους διαφημιζόμενους νωρίτερα αυτό τον μήνα: «Οι χρήστες που χρησιμοποιούν το Messenger δεν πρέπει να ανησυχούν για τη λήψη μηνυμάτων spam, επειδή οι αρχικές λειτουργίες θα παραμείνουν: Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να στείλουν ένα χορηγούμενο μήνυμα σε θέματα που δεν είχαν ανοίξει προηγουμένως από τους πελάτες ή τις προοπτικές τους και οι χρήστες έχουν πλήρη έλεγχο για να μπλοκάρουν μηνύματα ή άτομα / επιχειρήσεις που δεν θέλουν πλέον να έχουν επαφή».

Είναι μια ασφαλής υπόθεση ότι οι ίδιοι περιορισμοί θα ισχύουν για την εκπομπή στο Messenger Broadcast, εάν αυτό το χαρακτηριστικό αρχίσει επίσημα.

Εν κατακλείδι, γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να φέρνουμε τους ανθρώπους στο σωστό περιεχόμενο, με τον σωστό τρόπο – και είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την πλατφόρμα του Messenger να συνεχίζει να ευδοκιμεί για τις επιχειρήσεις και τους προγραμματιστές.

Advertising · Facebook · Online Marketing · Social Media

Facebook · marketing trends · messenger

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · Media · Services

Virginia Koronaiou

Η Βιργινία είναι απόφοιτη του μεταπτυχιακού τμήματος Marketing & Communication του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η αγάπη της για το marketing την οδήγησε στα μονοπάτια του digital! Έχοντας ήδη εμπειρία στο internal marketing, θέλησε να εμβαθύνει γνωρίζοντας και τη πλευρά του agency. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting