X

Το ένα πέμπτο του budget της Coca Cola στα social media

Η Interbrand ανέδειξε για 12η συνεχή χρονιά την Coca Cola το μεγαλύτερο brand, με την IBM (?) να ακολουθεί στη δεύτερη θέση.

Μόλις πρόσφατα άκουγα μια συνέντευξη στο Harvard Business Review από τον Muhtar Kent, τον CEO της Coca-Cola.

Ήταν πολύ αναζωογονητικό το να μπορεί κάποιος με λίγα λόγια να σου δώσει να καταλάβει το big picture, το πώς ένα πραγματικά μεγάλο brand βλέπει την ανάπτυξή του.

Ανάμεσα στα όσα είπε (τα οποια σας συστήνω να διαβάσετε ή να ακούσετε στο HBR.org) ήταν το ότι πριν από 5 χρόνια τα social media αναπαριστούσαν το 3% του media budget τους, ενώ σήμερα αναπαριστούν το 20%.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.