X
    Categories: Social Media

Google-

Το Google+ πεθαίνει. Ή τέλος πάντων αν δεν πεθαίνει έχει γίνει Google.

Όταν ανέφερα κάτι τέτοιο στο συνέδριο YEAH προχτές, δέχτηκα μετά ερωτήσεις κατ’ ιδίαν στο γιατί το πιστεύω.

Και στην πραγματικότητα ως εκείνη τη στιγμή είχα μόνο τη δική μου αντίληψη στο γιατί το πιστεύω. Το Google+ έχει στηριχθεί καθαρά σε user experience, privacy, features και κάποια (ελάχιστα) games.

Κανένα από αυτά τα χαρακτηριστικά δεν ήταν αρκετό για να φέρει όμως τον κόσμο. Και αυτό το βλέπω από το ότι ελάχιστοι φίλοι μου το χρησιμοποιούνε. Αρκετοί φτιάξανε προφίλ, με προσθέτουν στους κύκλους τους (ακόμα) αλλά χρήση κάνουν περίπου 10 από τους φίλους μου. Και έχω πάνω από 1.300 φίλους στο Facebook, οπότε why bother with Google+?

Πρόσφατα λοιπόν ήρθαν στην προσοχή μου μέσω του Mashable και άλλα επιχειρήματα, πιο σοβαρά από απλά τη δική μου αντίληψη για τα πράγματα:

  1. Η διοίκηση του Google δε χρησιμοποιεί το Google+ ιδιαίτερα. [Πηγή]
  2. Η κίνησή του έπεσε κατά 60% σε μία εβδομάδα (ναι, τόσο πολύ!) [Πηγή]
  3. Οι ίδιοι οι developers αναγνωρίζουν τα λάθη στη στρατηγική του Google+ λόγω κλειστής πλατφόρμας. [Πηγή]

Προϊόν που δεν πιστεύει το senior management του Google, που δεν το υποστηρίζει και που δεν έχει πιάσει ήδη δυστυχώς δύσκολα θα ανακάμψει.

Εν ολίγοις, το  Google Plus έχει πεθάνει.

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

View Comments (0)

  • Πέρα από προφανή διάθεση εντυπωσιασμού στον τίτλο, δεν είναι λίγο νωρίς να βγάζετε τέτοια αποτελέσματα; Κοιτώντας βέβαια παλιότερα άρθρα φαίνεται ότι είναι περισσότερο ο τρόπος γραφής σας, παρά κάποια συγκεκριμένη ανάλυση.

    Υποτιμάτε τις δυνατότητες που έχει η Google να μας αναγκάσει όλους να χρησιμοποιούμε το G+ αν το θελήσει. Όπως δύσκολα επιβιώνεις πλέον χωρίς λογαριασμό Gmail (για το android σου, για το Google maps σου για,για, για...) έτσι μπορεί κάλλιστα να αγοράσει 2-3 εταιρείες ακόμα και να χαρίσει κάτι άλλο πολύ χρήσιμο προκειμένου να είμαστε πιο ενεργοί όλοι στο G+.

    Επιπλέον το Facebook είναι εξαιρετικά σαθρή πλατφόρμα. Και τεχνολογικά και σαν οργάνωση (για τους διαφημιζόμενους). Μπορεί να ανεβαίνουν απότομα σε αυτό τα διαφημιστικά Budget αλλά δεν συγκρίνονται ουσιαστικά με το απίστευτο μονοπώλιο της Google.

  • Καλημέρα.

    Δεν ξέρω πόσο καιρός πιστεύετε ότι χρειάζεται για να βγάλω τέτοια συμπεράσματα. Άλλωστε καταθέτω τόσο τη δική μου εντύπωση όσο και συγκεκριμένα περιστατικά τα οποία είναι αντικειμενικά.

    Η κυριαρχία άλλωστε του Google, αν ήταν όπως τα λέτε, θα σήμαινε ότι έχουμε όλοι ήδη ένα google plus account και το αξιοποιούμε. Κατάφερε με πολύ μεγάλη προσπάθεια να μας κάνει να το έχουμε αλλά όχι να το χρησιμοποιούμε.

    Και άλλωστε, δεν είναι η πρώτη αποτυχία του Google: Google Ads (Audio & Print), Google Wave, Google Video, Google Answers κλπ.

This website uses cookies.