X
    Categories: Social Media

Καθυστερήσεις

Τα social media γέμισαν με αναφορές για τις καθυστερήσεις από την απεργία των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.

Στην πλειονότητά τους (˜95%) τα σχόλια ήταν αρνητικά και προέρχονταν κατά κύριο λόγο από άνδρες. Αναμενόμενα όλα αυτά.

Αυτά λέει η ποσοτική έρευνα.

Αλλά η ποιοτική έρευνα μπαίνει σε βάθος.

Βλέπουμε παράπονα από χρήστες οι οποίοι γράφουν στο facebook ή στο twitter και οι οποίοι είναι εγκλωβισμένοι στο αεροπλάνο ή στο αεροδρόμιο περιμένοντας 3, 6 ή 9 ώρες για το πότε θα απογειωθούν, καταδικάζοντας τόσο την απεργία αλλά και τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρείες που δεν κάνουν κάτι (π.χ. προσφορά ενός ποτού, σνακ ή κάτι άλλο) για να κάνουν την αναμονή τους λίγο πιο ανθρώπινη.

Πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν είχε πρόσβαση στα παράπονα κάποιος από κάποια αεροπορική και έδιναν εντολή να κάνουν τη ζωή των επιβατών λίγο πιο εύκολο; Πόσο θα ανέβαιναν στα μάτια των πελατών; Πόσο περισσότερες θα ήταν οι θετικές αναφορές για το brand;

George Anagnostopoulos: Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

This website uses cookies.